برگزاری جلسه شورای برنامه‌ریزی سازمان دانش‌آموزی در اداره آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان

بهارستان دو(پانا)- جلسه شورای برنامه‌ریزی سازمان دانش‌آموزی آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان با محوریت بررسی عملکرد سازمان در سال تحصیلی جاری با حضور مدیر و معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۸۶۸۴۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه شورای برنامه‌ریزی سازمان دانش‌آموزی در اداره آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان

در این جلسه داریوش عبدی سرپرست اداره آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان ضمن تقدیر از زحمات مسئول و مأموران سازمان دانش‌آموزی اظهار کرد: فعالیت‌های حوزه پرورشی و از جمله سازمان دانش‌آموزی به نسبت دیگر حوزه های آموزش‌ و پرورش بسیار گسترده است و ما مفتخریم به وجود همکارانمان دراین حوزه که منتظر بخشنامه یا راهکار منطقه نمانده و به صورت خودجوش به پاسخگویی و یافتن راه حل پرداخته‌اند.

او در خصوص انجام فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی گفت: سازمان دانش‌آموزی یک سازمان دانش‌آموز محور است که مهارت‌های اجتماعی مانند نوع‌دوستی را در جشن عاطفه‌ها و نیکوکاری و طبیعت دوستی را در جشن تولد زمین و همچنین مهارت رویارویی با بلایای طبیعی را در مانور زلزله به دانش‌آموزان می‌آموزد.

سرپرست اداره آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان افزود: برای حاضر شدن هرچه بیشتر دانش‌آموزان رأی اولی در پای صندوق‌های رآی تدبیر و برنامه‌ای بیاندیشید.

در سامانه پیشتاز بهارستان دو بالغ بر ۸۳۰۰ دانش‌آموز و ۲۶۰ مربی عضو و به فعالیت مشغول هستند که زهرا یوسفی مربی پیشتاز دبستان حضرت معصومه(س) و رومینا محمدپور دانش‌آموز پایه دهم دبیرستان نشاط از اعضای شاخص آن به شمار می‌روند.

خبرنگار دانش‌آموز: زکیه فعله‌گری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار