برگزاری نشست توجیهی طرح بازمهندسی تشکیلات دانش آموزی پیشتازان در سیستان و بلوچستان

زاهدان (پانا) - نشست توجیهی طرح باز مهندسی اصول و فرایندهای اجرایی تشکیلات دانش آموزی پیشتازان در زاهدان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۸۶۶۸۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نشست توجیهی طرح بازمهندسی تشکیلات دانش آموزی پیشتازان در سیستان و بلوچستان

معاون فعالیت‌های سازمان دانش آموزی سیستان و بلوچستان در این جلسه که با حضور رؤسای ادارات دانش آموزی، پیشکسوتان، مدرسان، تعدادی از مربیان برگزیده، هیئت رئیسه مجمع اعضا و همچنین نمایندگان مجلس دانش آموزی در کانون آزادگان ناحیه یک زاهدان برگزار شد، به تغییرات اعمال شده در سازمان دانش آموزی اشاره کرد و گفت: در طرح بازمهندسی تشکیلات دانش آموزی منش های ۱۲ گانه به ۱۴ فضیلت تبدیل شده است.

نسرین حاجی علی بیگی به حذف دستمال گردن در این تغییرات اشاره کرد و گفت: «پیشتازان گام دوم انقلاب و پیشگامان تمدن نوین اسلامی » شعار جدید سازمان دانش آموزی است و شعار قبلی یعنی «همفکری، همدلی وهمکاری» به راهبرد این سازمان تبدیل شده است.

وی همچنین به تشریح تغییرات ایجاد شده در آرم سازمان، درجات و نشان‌ها پرداخت و گفت: نشانهای قدیمی حذف و نشان های جدید جایگزین آنها شده است. نشان انصاف، عدالت، شجاعت (که مزین به تمثال شهید بلند مرتبه سردار سلیمانی است) و نشان فدک (که ترکیبی از حروف ابتدایی راهبرد سازمان است) به پیشتازان توانمند در همه زمینه ها اهدا می شود.

معاون فعالیت های سازمان دانش آموزی سیستان و بلوچستان ادامه داد: تمامی نمادها، درجات و آرم مضربی از عدد هفت هستند، اما ساختار گروهها به صورت شناور است یعنی می شود هفت تیم هم داشت.

علی بیگی ضمن تقدیر از همه فعالان سازمان دانش آموزی بر لزوم تغییر و به‌روز رسانی بسیاری از فعالیتهای سازمان بر اساس علایق و ضرورت آن برای نسل امروز تأکید کرد .

وی تصریح کرد:۲۵ عنوان کتاب مربوط به کارگاه‌های مهارت های اجتماعی در سازمان دانش آموزی کشور در دست تدوین و چاپ است که پس از انتشار در اختیار پیشتازان قرار خواهد گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار