سرمربی تیم ملی والیبال زنان ایران معرفی شد

به پیشنهاد فریبا محمدیان نایب رئیس بانوان و طی احکامی جداگانه از سوی دکتر محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال، سرمربی و سرپرست تیم ملی والیبال زنان ایران معرفی شد.

کد مطلب: ۱۱۸۶۴۶۹
لینک کوتاه کپی شد
سرمربی تیم ملی والیبال زنان ایران معرفی شد

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، به پیشنهاد فریبا محمدیان نایب رئیس بانوان و طی احکامی جداگانه از سوی محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال، فریبا صادقی به عنوان سرمربی و صدیقه اسلامی به عنوان سرپرست تیم ملی والیبال بانوان ایران، تا پایان مسابقات قهرمانی زنان آسیا-2021 منصوب شدند.

فریبا صادقی کارشناس ارشد تربیت بدنی (گرایش مدیریت)، سابقه نایب رئیسی در هیئت والیبال استان اصفهان به مدت 12 سال را در رزومه کاری خود دارد. او همچنین مدرس مربیگری و عضو دپارتمان کمیته مربیان فدراسیون والیبال است.

از جمله سوابق صادقی در سطح ملی می‌توان به حضور او روی نیمکت تیم ملی نوجوانان (2 دوره) و جوانان (یک دوره) به عنوان سرمربی اشاره کرد. او همچنین سابقه 4 دوره مربیگری در تیم ملی بانوان بزرگسال را نیز در کارنامه دارد.

صادقی از سال 92 هدایت تیم ذوب‌آهن اصفهان در لیگ برتر ایران را برعهده دارد و با این تیم صاحب 2 عنوان قهرمانی و یک نایب قهرمانی شده است. ذوب‌آهن در زمره پرافتخارترین تیم‌های حاضر در لیگ برتر بانوان است که پیش از سال 92 هم صادقی به عنوان مربی 5 سال پی‌در‌پی با این تیم روی سکوی قهرمانی ایستاد.

صدیقه اسلامی عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور و دارای مدرک دکترای مدیریت ورزش است. او همچنین عضو کمیته برگزاری رویدادهای فدراسیون والیبال، عضو کمیسیون توریسم ورزشی کمیته ملی المپیک و مشاور ورزش بانوان فدراسیون کارگری است.

او از سال 94 تاکنون مسئولیت انجمن والیبال دانشگاه پیام نور را برعهده دارد و از سال 83 تاکنون به عنوان مدرس به تدریس رشته والیبال در دانشگاه مشغول است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار