محدوده منطقه آزاد با نظر متخصصان تعیین می شود

اردبیل(پانا) - استاندار اردبیل عنوان کرد محدوده منطقه آزاد با نظر متخصصان و کارشناسان امر تعیین می شود.

کد مطلب: ۱۱۸۶۴۳۷
لینک کوتاه کپی شد
محدوده منطقه آزاد با نظر متخصصان تعیین می شود

به گزارش استانداری اردبیل،اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در هشتاد و نهمین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی گفت: ایجاد منطقه آزاد در استان اردبیل به چهره در حال توسعه استان شتاب و رنگ متفاوتی خواهد بخشید.

او افزود: بعد از سال ها، تصویب منطقه آزاد در مجمع تشخیص مصلحت نظام شور و شعف خاصی در استان ایجاد کرده و نباید با طرح مسائل حاشیه ای این شیرینی را به تلخی تبدیل کنیم.

استاندار اردبیل بیان کرد: انتظار می رود در ماه های آینده با تعیین محدوده منطقه آزاد با نظر صائب کارشناسان، و با تایید هیئت دولت مراحل شکل گیری آن را شاهد باشیم تا همه مناطق استان از مزایای آن استفاده کنند.

رئیس شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان ، نگاه سلیقه ای را در روند توسعه استان آفتی جدی برشمرد و گفت: اتاق بازرگانی به عنوان مجموعه حامی بخش خصوصی باید در زمینه جمع بندی نظرات پخته و کارشناسی پیش قدم بوده و به وظیفه خطیر خود عمل کند.

بهنام جو همچنین به مصوبه هیئت دولت در راه اندازی بارانداز صادراتی در پارس آباد اشاره کرد و گفت: بارانداز احداثی در پارس آباد متفاوت از سایر مناطق است و قطعا مزیت خاصی را در انتقال سریع و ارزان محموله های صادراتی از پارس آباد به کشور آذربایجان و آسیای میانه شاهد خواهیم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار