مدیر آموزش و پرورش جهرم:

کار معلمی کار دشوار و شگرفی است

پانا(جهرم)- مدیر آموزش و پرورش جهرم عنوان کرد هفته معلم امسال، هفته معلم متفاوتی بود چرا که هر کس که این روز را تبریک می گفت به این باور قلبی رسیده بود که کار معلمی کار دشوار و شگرفی است.

کد مطلب: ۱۱۸۶۳۵۲
لینک کوتاه کپی شد
کار معلمی کار دشوار و شگرفی است

مراسم تجلیل از مدیران و مدیر آموزگاران مقط ابتدایی با حضور مهدی نیک فر، معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش جهرم، سرهنگ حق پرستی رئیس پلیس شهرستان، حسین قلیچ خانی معاون آموزش ابتدایی، محمد امین احقاقی، معاون پژوهش، توسعه و پشتیبانی، یوسف بخشی، معاون پرورشی و تربیت بدنی، جمعی از کارشناسان آموزش و پرورش و مدیران، سرگروهان و معلمان برگزیده مقطع ابتدایی برگزار شد.

مهدی نیک فر مدیر آموزش و پرورش جهرم گفت: سال گذشته سال پر فراز و فرودی بود. مشکلات بسیاری متوجه مدارس ما به ویژه در مقطع ابتدایی و پایه اول شد. اگر امروز سربلند هستیم و می توانیم با افتخار در این جایگاه بایستیم و به مسئولین بگوییم برگ زرین دیگری بر دفتر افتخارات تعلیم و تربیت رقم خورده است به خاطر ایثار گری ها و تلاش های شما خوبان است.

وی ادامه داد: معلم بعد از سال ها تجربه، بضاعت و آن چیزی که در راه خدا پشت درهای بسته کلاس به دانش آموزان عطا می کرد، به ناچار و بر خلاف خواست قبلی در معرض دید و قضاوت عموم قرار داد. خانواده های بسیاری اذعان کردند که نمی دانستند که کار معلم و تدریس تا این اندازه دشوار است. هفته معلم امسال، هفته معلم متفاوتی بود چرا که هر کس که این روز را تبریک می گفت به این باور قلبی رسیده بود که کار معلمی کار دشوار و شگرفی است.

نیک فر با اشاره به زیست بوم جدیدی که کرونا برای آموزش و پرورش ایجاد کرد گفت: معلمان ناخواسته به جزیره ای مهاجرت کرد که توسط ویروس کرونا ساخته شد و هیچ آمادگی و شناختی نسبت به آن نداشت. آنها توانستند در مدت زمان کوتاهی خود را به روز کنند و مهارت خود را افزایش دهند.

وی خاطر نشان کرد: حقیقتا دانش‌آموزان احساس کردند که دل تنگ معلمان هستند و نیاز دارند که در کنار شما باشند. این موضوع در دل نوشته هایی که برای ما ارسال کردند کاملا روشن بود. ما نیز دل نوشته های دانش آموزان در کنار عکس های تدریس معلمان شهرستان به صورت قاب بنر هایی درست کردیم و در سطح شهر نصب کردیم تا از این طریق از تلاش شما قدر دانی کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار