معلمان در ایام کرونا جهاد آموزشی کردند

جهرم ( پانا) - معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان جهرم در مراسم تجلیل از مدیران و مدیر آموزگاران شهرستان، خطاب به معلمان گفت شما علاوه بر کار معلمی، جهاد آموزشی کردید.

کد مطلب: ۱۱۸۶۳۴۵
لینک کوتاه کپی شد
معلمان در ایام کرونا جهاد آموزشی کردند

مراسم تجلیل از مدیران و مدیر آموزگاران مقطع ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان جهرم با حضور مهدی نیک فر، معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش جهرم، سرهنگ حق پرستی رئیس پلیس شهرستان، حسین قلیچ خانی معاون آموزش ابتدایی، محمد امین احقاقی، معاون پژوهش، توسعه و پشتیبانی، یوسف بخشی، معاون پرورشی و تربیت بدنی، جمعی از کارشناسان آموزش و پرورش و مدیران، سرگروهان و معلمان برگزیده مقطع ابتدایی برگزار شد.

قلیچ خانی معاون آموزش ابتدایی این اداره، ضمن تشکر از معلمانی که خاموش و بی ادعا برای برپایی فضای یادگیری مجدانه تلاش کردند، گفت: همه شما در سالی که درگیر بیماری کرونا بودیم، تاثیرگذار در حوزه تعلیم و تربیت و سلامت بودید.

او افزود: شما علاوه بر کار معلمی، جهاد آموزشی کردید و این مراسم ادای احترامی است به معلمان و همکارانی که ما را در این سال یاری رساندند.

وی ادامه داد: بدون شک در نظام تعلیم و تربیت، مقطع ابتدایی هم به لحاظ کمی و هم به لحاظ کیفی، از نظر تاثیری که بر تربیت، تحصیل و زندگی فرد دارد، یکی از مقاطع حساس به شمار می رود که نیاز است توجه زیادی به این حوزه شود. به همین دلیل است که کشور های بزرگ نیز همه تلاش خود را معطوف به این حوزه کرده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار