مدیر کل آموزش و پرورش جهرم:

همه باید به این باور برسیم که آینده شهرستان و کشور در دست دانش آموزان است

جهرم (پانا) - مدیر آموزش و پرورش جهرم، دانش آموزان را آینده سازان شهرستان و کشور معرفی کرد و خطاب به آنان گفت در آینده شهر، استان و کشور با دستان شما هدایت خواهد شد.

کد مطلب: ۱۱۷۱۹۳۲
لینک کوتاه کپی شد
همه باید به این باور برسیم که آینده شهرستان و کشور در دست دانش آموزان است

مهدی نیک‌فر در مراسم جشن ستارگان و تقدیر از برگزیدگان علمی شهرستان، با اشاره به اهمیت تلاش هدفمند برای رسیدن به موفقیت افزود: الان اگر شما به عنوان نخبگان علمی و درسی شهرستان مایه مباهات ما و خانواده‌های خود هستید، یکی از دلیل آن این است که توانستید هدفمند تلاش کنید، برنامه‌ریزی کنید، سخت کوشی کنید و از حرکت باز نایستید.
وی افزود: کنکور و موفقیت شما تنها یک پیروزی فردی نبوده است بلکه موفقیتی گروهی است. خانواده‌ها، مدرسه، موسسات و کتاب‌های کمک درسی و آیتم‌هایی که شما بهتر از هر کس دیگری می‌توانید آن‌ها را برشمارید، در موفقیت شما سهیم بوده‌اند.
نیک فر، خاطر نشان کرد: کنکور را یک پروژه نبینید بلکه باید به موفقیت در زندگی، نگاه پروسه ای داشته باشید. اگر به کنکور نگاه پروژه‌ای داشته‌اید اکنون که به موفقیت رسیده‌اید کار شما تمام شده است و به آمال خود که قبولی در دانشگاه بوده است رسیده‌اید. پروسه موفقیت، پروسه کمال انسان و پروسه تعالی است و هیچ‌گاه هم متوقف نمی‌شود. این پروسه از زمانی که در پایه اول ثبت نام کرده‌اید آغاز شده است و الان که موفقیت بین راهی خود را جشن می‌گیرید و تا مسیر بعدی که طی خواهید کرد ادامه دارد. باید این مسیر را در طول زندگی خود امتداد دهیم و بتوانیم موفقیت های مختلف را برای خود تعریف کنیم و از مسیر هم لذت ببریم. شما لذت تلاش خود را در حال حاضر می چشید.
معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش جهرم ادامه داد: دانش‌آموزان زیادی عنوان کرده‌اند که لذت‌بخش‌ترین زمان برای ما هنگامی بود که بیشترین سختی را برای موفقیت تحمل می کردیم؛ چون می دانستیم که آینده روشنی در انتظار ماست و تلاش ما هدفمند است و این سختی، لذت بخش می شد.

معصومی نیا، معاون فرماندار ویژه شهرستان جهرم، از زحمات مدیریت محترم و معاونت آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهرستان جهرم که برای تجلیل از نخبگان کنکور در سطح شهرستان این مراسم را تدارک دیده اند تشکر کرد و در ادامه گفت: اگر در صحبت‌های دوستان نخبه‌ای که در اینجا حضور داشتند دقت کرده باشید موفقیت خود را حول سه محور بیان کردند و آن هدفمندی تلاش و پشتکار، حمایت خانواده و توکل به خدا بود. این سه کلید واژه در کنار هم قطعاً باعث پیشرفت و سرافرازی همه عزیزان شده است.

جشن ستارگان به منظور تجلیل از برترین‌های کنکور سراسری و فنی سال ۱۳۹۹ و دانش‌آموزان منتخب امتحان نهایی شهرستان جهرم برگزار شد‌

خبرنگار: عارفه خادم پیر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار