معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان‌جنوبی:

برای تبلیغات انتخاباتی از فضای مجازی بیشتر بهره گیری شود

بیرجند(پانا) ـ معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان‌جنوبی تاکید کرد در شرایط کرونایی در حوزه تبلیغات باید از بستر فضای مجازی بیشتر بهره گیری شود.

کد مطلب: ۱۱۸۶۲۰۳
لینک کوتاه کپی شد
برای تبلیغات انتخاباتی از فضای مجازی بیشتر بهره گیری شود

به گزارش اداره کل دادگستری خراسان‌جنوبی جنوبی، حجت‌الاسلام یدالله وحدانی‌نیا صبح چهارشنبه در ستاد پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی اظهار کرد: یکی از مسائل مهم در حوزه انتخابات بستر فضای مجازی است که به ویژه برای جوانان یک فرصت و انگیزه بخش برای شور انتخاباتی است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان‌جنوبی بیان‌کرد: فضای مجازی در کنار اینکه فرصتی برای ایجاد شور انتخاباتی است بستری را برای سوء استفاده برخی در راستای تخریب و و سیاه‌نمایی فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه باید در کنار موازین قانونی اصول اخلاقی را نیز رعایت کنیم، گفت: همه ما ناظران، مجریان، کاندیداها و هواداران آنان مراقب باشند به خاطر دنیای دیگران آخرت خود را خراب نکنیم و در قبال انتقادات دیگران نیز تحمل داشته باشیم.

وحدانی‌نیا با اشاره به اینکه در شرایط کرونایی در حوزه تبلیغات باید از بستر فضای مجازی بیشتر بهره گیری شود، یادآور شد: با توجه به شیوع کرونا در تبلیغات باید پروتکل‌های بهداشتی را مراعات کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار