به همت کانون تعلیم و تربیت خدمت رضوی در خراسان جنوبی صورت گرفت؛

تولید و انتشار بیش از 3327 محتوای آموزش مجازی دوره‌های مختلف تحصیلی

بیرجند(پانا) ـ بیش از 3327 محتوای آموزش مجازی دوره های مختلف تحصیلی با همت معلمان و کانون تعلیم و تربیت خدمت رضوی در خراسان جنوبی تولید و انتشار یافته است.

کد مطلب: ۱۱۸۶۰۶۷
لینک کوتاه کپی شد
تولید و انتشار بیش از  3327 محتوای آموزش مجازی دوره‌های مختلف تحصیلی

غلامحسین دانشمند مسئول کانون تعلیم و تربیت خدمت رضوی در خراسان جنوبی در گفت‌وگو با پانا گفت: سامانه محتوای آموزش مجازی دوره های مختلف تحصیلی با همت معلمان و خادمیاران کانون تعلیم و تربیت خدمت رضوی در استان بیش از 3327 محتوا تولید و انتشار داده است.

مسئول کانون تعلیم و تربیت خدمت رضوی در خراسان جنوبی ادامه داد: فیلم ‌های آموزشی به آدرس https://samino.ir/razavy.php بارگذاری و به تارنمای آپارات نیز متصل شده است.

وی ادامه داد: گرچه شیوع ویرس کرونا مدارس را تعطیل کرد اما جریان آموزش در بستر فضای مجازی آموزشی با دقت و کیفیت بالا همچنان ادامه دارد و محتوای صد کتاب دوره تحصیلی از ابتدایی تا پایان شاخه نظری در این سامانه بارگزاری شده است که از این تعداد ۵۵ درصد آن شامل محتوای پردازش شده معلمان خراسان جنوبی است که در اختیار گروه های آموزشی استان قرار گرفته است و مابقی محتواها از سایر سایت های آموزشی استخراج شده است.

دانشمند بیان کرد: تاکنون برای راه اندازی این سامانه بیش از 3هزار ساعت وقت صرف شده تا اطلاعات و محتوا به صورزت صحیح در اختیار دانش آموزان قرار گیرد.

مسئول کانون تعلیم و تربیت خدمت رضوی در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه باید منابع یادگیری را از حالت سنتی خارج کنیم، تصریح کرد: امروزه در تلاش برای ارتقای فرایند یادگیری، استفاده از روش های نوین و فعال به جای روش های سنتی در امر آموزش بسیار ضروری است.

دانشمند در ادامه به راه اندازی پایگاه انتخاب رشته کنکور رضوی اشاره کرد و افزود: دانش آموزان در این پایگاه از مشاوره گروهی رایگان، نحوه صحیح انتخاب رشته، معرفی رشته ‌های دانشگاهی و معرفی دانشگاه‌های کشور بهره مند شدند.

وی افزود: دانش آموزان می توانند با مراجعه به سایت سامینو از خدمات آموزشی به صورت رایگان برخوردار بشوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار