اعتراف پدر و مادر بابک خرمدین به قتل دختر و دامادشان

تهران (پانا) - سرپرست دادسرای جنایی تهران اعلام کرد که پدر و مادر خرمدین به قتل داماد و دختر خودشان هم اعتراف کردند.

کد مطلب: ۱۱۸۶۰۶۶
لینک کوتاه کپی شد
اعتراف پدر و مادر بابک خرمدین به قتل دختر و دامادشان

خبر قتل بابک خرمدین، کارگردان سینما به دست والدینش روز دوشنبه 27 اردیبهشت ماه در رسانه‌ها خبرساز شد. همان روز سرپرست دادسرای جنایی تهران اعلام کرد که جسد بابک خرمدین برای تحقیقات و بررسی‌های لازم در اختیار پزشکی قانونی قرار دارد و پرونده قضایی وی در دست اقدام است.

با ورود پلیس آگاهی به این پرونده، ساعاتی بعد از کشف جسد، هویت مقتول که یکی از کارگردانان سینما بود، شناسایی شده و خانواده‌اش نیز که در همان شهرک ساکن بودند مورد شناسایی قرار گرفتند. با حضور ماموران پلیس در محل، والدین مقتول که زوجی سالخورده بودند به قتل فرزند خود اقرار کردند. پدر این فرد در اظهارات اولیه خود به ماموران گفت: «شب قبل از کشف جسد، اقدام به بیهوشی فرزند خود کرده و سپس در حمام او را به قتل رسانده و جسدش را مثله مثله کرده است.»

والدین این فرد بازدداشت شدند و تحقیقات برای یافتن علت قطعی این قتل در حال انجام است. قاضی محمد شهریاری امروز به رسانه‌ها گفت: پدر و مادر خرمدین در اعتراف‌شان اظهار کردند که داماد خانواده خرمدین در سال ۱۳۹۰ و دختر خانواده در سال ۱۳۹۷ را به همان روش یعنی تکه تکه کردن جسد و انتقال به سطل زباله، به قتل رساندند.

وی در پاسخ به این سوال که انگیزه قتل این افراد چه بوده است، گفت: قاتلان در اعتراف گفتند که بچه‌ها معتاد بودند و مواد مصرف می‌کردند که البته تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

قاضی شهریاری با بیان اینکه در سال ۱۳۹۰ درخصوص داماد این خانواده اعلام مفقودی شده بود، تصریح کرد: روانپزشک گفته که قاتلان سالم هستند.

به گفته سرپرست دادسرای جنایی تهران تحقیقات در خصوص این متهمان همچنان ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار