در هفتمین جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی:

کسب رتبه اول استانی در جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی

ورامین(پانا)- دبیر آموزشگاه استعدادهای درخشان شهید ستاری آموزش و پرورش ورامین حائز رتبه اول استانی در هفتمین جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی شد.

کد مطلب: ۱۱۸۵۹۷۸
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه اول استانی در جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی

به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش ورامین، حامد شیرکوند، دبیر آموزشگاه استعدادهای درخشان شهید‌ ستاری ورامین با شرکت در جشنواره تدریس درس تفکر و سبک زندگی و ارائه الگوی برتر تدریس توانست با افتخار رتبه اول را کسب کند.

علی اکبر فراتی، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش ورامین ضمن اعلام این خبر گفت: درس تفکر و سبک زندگی از جمله درس‌های کارآمد و مفید برای دانش‌آموزان است که در ردیف کتب جدید التألیف جایگاه خاص خود را پیدا نموده است.

او در ادامه، دبیران و دانش‌آموزان را از ساده انگاری و کم توجهی به این درس برحذر داشت و بیان کرد: عناوین درسی جدید، منطبق با اهداف سند تحول بنیادین، هدایتگر دانش‌آموزان به سوی گزینش سبک زندگی بهتر و انطباق‌پذیری مناسب‌تر آنها در آینده است.

این مقام مسئول ضمن تبریک به حامد شیرکوند، این موفقیت را ارزشمند دانست و از دبیران این رشته خواست با بهره‌گیری از روش‌های تدریس برتر و خلاق به آموزش این درس اهتمام ویژه ورزند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار