حضور در انتخابات، نشان دهنده انسجام و اتحاد بین ملت است

بجنورد (پانا) - مادر یک دانش‌آموز در بجنورد که خودش هنوز به سن رای دادن نرسیده است معتقد است همه اقوام با هر نژادی باید در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کنند، زیرا باعث انسجام و اتحاد بین ملت می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۸۵۸۸۲
لینک کوتاه کپی شد
حضور در انتخابات، نشان دهنده انسجام و اتحاد بین ملت است

با نزدیک شدن به انتخابات 1400، شوری از جنس میهن پرستی و ولایت مداری در دل مردمان غیور ایران به وجود آمده است. کاندیداها هر کدام برای اثبات صلاحیت خود به مردم تلاش می کنند. انتخابات، تحقق واژه جمهوری است که در دل یک کشور اسلامی، نمادی از مردم سالاری دینی است.

یک دانش آموز اهل بجنورد، با اینکه خودش هنوز حق رأی ندارد، اما مشتاقانه خود را در فضای انتخاباتی غرق کرده است و سعی در ایجاد بصیرت در مردم را دارد که لایه های حق و عدل در آن نهفته است. او در آغاز راه، جویای دلیل اصلی اشتیاق مادرش برای شرکت کردن در انتخابات شده است.

مادر این دانش آموز در پاسخ به پانا در خصوص دلیل رای دادن گفت: «من رأی می دهم برای حمایت از ولایت فقیه. چون رهبر معظم انقلاب تأکید بر حضور گسترده مردم در پای صندوق های رأی دارند.»

او در ادامه تاکید کرد: «دلیل دیگر اینکه عرق و احساس وظیفه ای که نسبت به میهن و مردم میهنم دارم. از آن سو نشان دادن استقلال و خودکفایی و اجازه ندادن به دشمنان برای دخالت در امور مهم کشور و در آخر استفاده از حقی که می تواند در سرنوشت و آینده کشورم دخیل باشد، دلایل من برای شرکت در انتخابات است.»

این مادر ادامه داد: «این را می دانم که انتخاب فرد اصلح، مسئله مهمی است، اما همین حضور همگانی و وحدت ملت با تمام ویژگی های قومی و نژادی کشور عزیزمان در پای صندوق های رأی، نشان دهنده انسجام و اتحاد بین ملت جمهوری اسلامی ایران است و این حضور پر شور می تواند جواب کوچکی به خون مطهر شهدا باشد.»

خبرنگار پانا: فاطمه نظافتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار