سخنگوی شورای شهر تهران:

هیات رئیسه اجرای مصوبات بر زمین مانده شورای شهر تهران را پیگیری کند

تهران (پانا) - سخنگوی شورای شهر تهران گفت مجموعه‌ای از مصوبات شورا که دارای الزام بوده و برای کمیسیون‌ها، کمیته‌ها و اعضای شورا واجد اهمیت بود و با اولویت ویژه پیگیری می‌شد همچنان روی زمین مانده است لذا از هیات رئیسه درخواست می‌شود که در ماه‌های پایانی شورا، تدبیری اتخاذ کنند که بخشی از مصوبات روی زمین مانده شورای شهر به نتیجه برسد.

کد مطلب: ۱۱۸۵۸۶۲
لینک کوتاه کپی شد
هیات رئیسه اجرای مصوبات بر زمین مانده شورای شهر تهران را پیگیری کند

علی اعطا در جریان دویست و نود و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، با بیان این که مجموعه ای از مصوبات شورا که دارای الزام بوده و برای کمیسیون ها، کمیته ها و اعضای شورا واجد اهمیت بود و با اولویت ویژه پیگیری می‌شد همچنان روی زمین مانده است.

وی گفت: برای نمونه فرایند صدور پروانه ساختمان است که از نظر کمیسیون این فرآیند پر مشکل بود و باید اصلاح و در شورا تصویب می‌شد که همچنان به شورای شهر نیامده است.

اعطا با اشاره به اهمیت اصلاح فرآیند صدور پروانه اظهار داشت: نباید کار سرمایه گذار که در حوزه ساخت و ساز فعالیت دارد، در مرحله دریافت مجوز معطل بماند.

وی تاکید کرد: این موضوع یکی از مصداق های موانع تولید است که باید رفع شود.

وی با بیان اینکه پیگیری و به سرانجام رساندن این موضوعات در برنامه شهرداری نیست، عنوان کرد: لیستی از مصوبات داریم که مقرر شده بود شهرداری با زمانبندی لایحه ارسال کند و این مصوبات در سامانه جامع مصوبات نیز قابل مشاهده است.

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: افرادی که در شهرداری، رسانه ها و ان جی او ها قصد پیگیری دارند، می‌توانند از طریق سامانه جامع مصوبات پیگیری کنند که نمایندگان آنان در شورای شهر نسبت به چه مواردی توجه و حساسیت داشتند و کدام موارد در دستگاه اجرایی شهرداری، مورد بی اعتنایی قرار گرفت.

وی از هیات رییسه شورا خواست که در ماه‌های پایانی شورا، تدبیری اتخاذ شود که بخشی از مصوبات روی زمین مانده شورای شهر به نتیجه برسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار