رئیس سازمان دانش آموزی لرستان در گفت وگو با پانا:

سازمان دانش آموزی لرستان، پیشتاز راه اندازی دفاتر دانش آموزی است

خرم آباد(پانا) - خط مشی سازمان دانش آموزی براساس بسته تحولی این سازمان با عنوان هر دانش آموز یک نقش اجتماعی، حرکت برای تحقق شعار دانش آموز باوری و دانش آموز محوری است.

کد مطلب: ۱۱۸۵۷۶۰
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش آموزی لرستان، پیشتاز راه اندازی دفاتر دانش آموزی است

امیری خواه، رئیس سازمان دانش آموزی لرستان در گفت و گو با پانا عنوان کرد: «با همراهی همکاران ما در ادارات آموزش و پرورش و همت مربیان و دانش آموزان، تاکنون توانسته ایم در عرصه راه اندازی دفاتر دانش آموزی در سطح کشور پیشتاز باشیم‌. در فروردین ۱۴۰۰ اولین دفتر دانش آموزی در بین استان ها در سازمان دانش آموزی استان لرستان احداث شد و پس از شهرستان های بروجرد، نورآباد، ازنا، منطقه ویسیان و ناحیه دو خرم آباد، اقدام به راه اندازی این دفاتر کردند و خوشبختانه در گام سوم اولین دفتر دانش آموزی سطح مدارس در دبیرستان شاهد شهرستان ازنا تاسیس شد.»

او در ادامه تاکید کرد: «دفتر دانش آموزی هسته مرکزی فعالیت های تربیتی و تشکیلاتی است. دانش آموزان مجلس دانش آموزی از طریق این دفتر با موکلان خود ارتباط می گیرند. خبرنگاران پانا دفتر را محلی برای مشورت و گفتگو و تحریر خبرها و گزارش های خود قرار می دهند و این دفتر قرارگاه اندیشه ورزی مجامع دانش آموزان پیشتازان خواهد بود.»

امیری خواه خاطرنشان کرد: «دفتر دانش آموزی یک دفتر نیست، بلکه یک نگاه است جهت تربیت نسلی که انشاالله گام دوم انقلاب را براساس منویات مقام معظم رهبری محکم تر برخواهد داشت، نسلی که برای بدست گرفتن امورات کشور در این دفاتر مشق مسئولیت پذیری خواهند کرد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار