شورای نگهبان اخبار مربوط به رد صلاحیت برخی داوطلبان را تکذیب کرد

کدخدایی: قوه قضاییه باید با کسانی که نسبت به انتشار اخبار کذب  و زود هنگام مبنی بر تایید و یا عدم تایید صلاحیت کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری برخورد کند

تهران (پانا) - سخنگوی شورای نگهبان درباره اولین جلسه این شورا با موضوع بررسی صلاحیت‌ داوطلبان ریاست‌جمهوری توضیحاتی ارائه کرد.

کد مطلب: ۱۱۸۵۶۶۷
لینک کوتاه کپی شد
شورای نگهبان اخبار مربوط به رد صلاحیت برخی داوطلبان را تکذیب کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان، عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان امروز دوشنبه، ۲۷ اردیبهشت درباره جلسه امروز شورای نگهبان گفت: امروز اولین جلسه شورای نگهبان برای بررسی صلاحیت‌ها برگزار شد که مروری بر اسامی ارسالی بود که برای ما ارسال شده است.

وی با بیان اینکه گزارشاتی را هم کارشناسان تهیه کرده بودند و جلسه تا الان ادامه داشت، گفت: چون برخی از مدارک و اسناد برای بررسی‌ها کافی نبود، ضمن انجام صحبت‌های کلی و مرور اسامی‌های دریافتی، مقرر شد کارشناسان پرونده‌ها را تکمیل کنند.

سخنگوی شورای نگهبان گفت: ان‌شاءالله در جلسه بعدی که صبح روز چهارشنبه برگزار می‌شود، رسیدگی‌ها انجام خواهد شد تا ببنیم این رسیدگی‌ها به چه مرحله‌ای می‌رسد تا بتوانیم نتیجه را زودتر اعلام کنیم.

کدخدایی همچنین گفت: اسامی منتشر شده از احراز صلاحیت یا رد داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها حقیقت ندارد و شورای نگهبان کاملا این اخبار را تکذیب می‌کند.

وی افزود: در حال بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری هستیم و پس از حصول نتیجه اسامی تایید صلاحیت شده را اعلام خواهیم کرد.

کدخدایی ادامه داد: از مردم و رسانه تقاضا داریم به اخبار غیر موثق و کذب استناد نکنند. قوه قضاییه باید با کسانی که نسبت به انتشار اخبار کذب و زود هنگام مبنی بر تایید و یا عدم تایید صلاحیت کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری برخورد کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار