توضیح حناچی درباره برخورد با دستفروشان منطقه 20

تهران (پانا) - شهردار تهران گفت در شرایط کنونی که شهروندان با تنگنای مالی و اقتصادی مواجه هستند، بخشنامه ابلاغ شده که اگرجایی سخت گرفته می‌شود یا ضابطه‌مند شود یا اگر کلا جمع می‌شود مکان دیگری برای دستفروشان انتخاب شود و در موضوع منطقه ۲۰ هم بررسی و با متخلفان برخورد شد.

کد مطلب: ۱۱۸۵۶۶۱
لینک کوتاه کپی شد
توضیح حناچی درباره برخورد با دستفروشان منطقه 20

به گزارش سایت شهر، پیروز حناچی، شهردار تهران در نشست خبری دوشنبه (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰) گفت: گزارشها و وضعیت نیروی انسانی و روندی که از ۶۴ تا امسال داشتیم را دوستان ارائه کردند. یکی از اقدامات عمومی که در این دوره در شهرداری صورت گرفته است ارائه همین اطلاعات در فضای عمومی است. من زمانی به عنوان دبیر شورای عالی شهرسازی قبلا اطلاعات شهرسازی تهران را نمی توانستم از شهرداری بگیریم. اما این اطلاعات امروز در اختیار شماست.

او افزود: اقدامات شهرداری در حوزه های مختلف به شکل ارائه گزارش و نشست خبری و رجوع به سامانه ها و داشبوردهایی که با فضای فناوری اطلاعات فراهم شده در اختیار همه است در حالی که قبلا چنین نبوده است.

حناچی در پاسخ به سوالی در این باره که بعضی از مدیران شهرداری در حال رایزنی با مدیران آینده شهر هستند، گفت: مگر شما می دانید در آینده چه اتفاقی می افتد، هر آنچه که گفته می شود پیش فرض است. از حضرت امیر پرسیدند خدا را چگونه شناختی ؟ فرمود با در هم شکستن عزم ها. به مدیران تذکر داده شده که اگر می خواهند در لیست وارد شوند باید از سمت خود استعفا دهند و کسی حق ندارد از امکانات شهرداری برای انتخابات استفاده کند. کارمندان آزاد هستند در خارج از ساعت اداری هر نوع فعالیت انتخاباتی داشته باشند اما این حساسیت در مورد مدیران وجود دارد.

حناچی در پاسخ به پرسشی درباره صداقت در کمیته انتصابات بیان کرد: افتخار می‌کنیم که تخلفات این دوره در همین دوره بررسی و برخوردها انجام می‌شود و نه ۱۵ سال بعد. نکته دیگر این است که اگر تخلفی در این سازمان بزرگی رخ داد نباید چشم روی آن بسته شود و برخورد و پیگیری نشود. بنابراین نسبت به این موضوع حساس هستیم و ابزار بررسی و برخورد تخلفات هم دادگاه تخلفات‌ شهرداری و قوه قضاییه است. درباره واکسن‌های کووید-۱۹ هم به محض انتشار خبر بررسی شد و متخلفان ‌به دادگاه تخلفات اداری معرفی شدند.

شهرداری تهران درباره برخورد با دستفروشان در منطقه ۲۰ توضیح داد: شهرداری تهران بر اساس قانون شهرداری‌ها وظایف قانونی درباره سد معبر دارد، اینکه چگونه این وظیفه انجام شود ظرافت زیادی لازم دارد اما؛ در شرایط کنونی که شهروندان با تنگنای مالی و اقتصادی مواجه هستند، بخشنامه ابلاغ شده که اگرجایی سخت گرفته می شود یا ضابطه مند شود یا اگر کلا جمع می‌شود مکان دیگری برای دستفروشان انتخاب شود و در موضوع منطقه ۲۰ هم بررسی و با متخلفان برخورد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار