حسینی: روز روابط عمومی سرفصلی از تعهد است

تهران (پانا) - معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی در پیامی روز جهانی ارتباطات و روابط‌عمومی را به‌تمامی همکاران عرصه ارتباطات و روابط‌عمومی تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۱۸۵۵۵۰
لینک کوتاه کپی شد
حسینی: روز روابط عمومی سرفصلی از تعهد است

به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی، متن پیام سید جواد حسینی به شرح ذیل است:

روز جهانی ارتباطات و روابط‌عمومی فقط یک عنوان در صفحات تقویم نیست، بلکه سرفصلی از تعهد، تخصص، علم و هنر است. قدر مسلم، نام‌گذاری این روز خجسته به‌عنوان روز ارتباطات و روابط‌عمومی، خود مبین اهمیت و جایگاه ارزنده روابط‌عمومی در عرصه آگاهی‌بخشی دوسویه به ارکان تصمیم‌گیر دستگاه‌ها و افکارعمومی است. روابط‌عمومی‌ها می‌توانند با بالابردن قدرت رقابت سازمان‌ها و با جاری ساختن روح روابط‌عمومی در کل سازمان که با ایستایی و سکون منافات دارد٬ به‌عنوان نقش‌آفرین اصلی همدلی و هم‌زبانی بین مردم و دولت باشند.

بی‌شک دنیای امروز؛ عصر ارتباطات و اطلاعات است و در این دهکده جهانی، اطلاعات با سرعت وصف نشدنی در حال مبادله می‌باشد. امروزه قدرت در دست جوامعی قرار دارد که از نیرومندترین شبکه‌های ارتباطی و به‌تبع آن از بیشترین اطلاعات برخوردار باشند و این یک حقیقت انکارناپذیر در تمدن کنونی جهان است.

روز ارتباطات و روابط‌عمومی، فرصت مغتنمی است تا همه با هم برای توسعه ارتباطات اجتماعی و غنای معنوی و ارزشی این حرفه ارزشمند بکوشیم. نقش بی بدلیل همکاران خدوم روابط‌عمومی به‌عنوان مشعل‌داران توسعۀ آگاهی که با به‌کارگیری هنر، مهارت، تدبیر و دانش خود، فضایی سالم برای اطلاع‌رسانی شفاف و ارتباطات اثربخش بین مردم و سازمان‌ها را فراهم می‌کنند، انکارناپذیر بوده و قابل‌تقدیر است.

بر این اساس نقش روابط‌عمومی‌ها در کمک به تصمیم گیری‌های مدیریتی و راهبردی یک سازمان قابل توجه است، در واقع روابط‌عمومی به عنوان یک مفهوم و یک فعالیت، ارتباطی مستقیم با محیط‌هایی دارد که در آنها افکار عمومی بر فعالیت فعالان اجتماعی تأثیرگذار است و مسئولیت اجتماعی در روابط‌عمومی از ارکان اصلی آن است.

امید است در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام «تولید؛ پشتیبانی‌ها؛ مانع زدایی ها» مزین شده است همکاران این حوزه با به‌کارگیری مهارت و دانش در راستای اعتلا و ارتقای فرهنگ مدنی، فضایی سالم برای اطلاع‌رسانی دقیق و ارتباطات صمیمانه و اثربخش میان مردم و سازمان که پایه حرکت اجتماع است، تلاش ورزیده و کماکان با ارتباط مؤثر در سامان دادن امور روابط‌عمومی نقش‌آفرین و اثرآفرین باشند.

اینجانب فرارسیدن بیست و هفتم اردیبهشت‌ماه؛ روز ارتباطات و روابط‌عمومی را به‌تمامی همکاران پرتلاش عرصه ارتباطات و روابط‌عمومی وزارت آموزش‌وپرورش به‌ویژه همکاران حوزه روابط‌عمومی آموزش‌وپرورش استثنایی که در جهت رشد و اعتلای جامعه‌ای پویا و بالنده گام برمی‌دارند، تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار