استاندار یزد در بهاباد؛

تکمیل سرمایه‌گذاری‌های انجام شده، دراستان بیکاری را کاهش می‌دهد

بهاباد (پانا) - استاندار یزد با بیان اینکه با تکمیل سرمایه‌گذاری‌های انجام شده در شهرستان‌های استان زمینه اشتغال جوانان فراهم می‌شود، گفت آغاز به کار واحدهای صنعتی در دست اجرا، نرخ بیکاری استان را به شکل چشمگیری کاهش می‌دهد.

کد مطلب: ۱۱۸۵۴۶۱
لینک کوتاه کپی شد
تکمیل سرمایه‌گذاری‌های انجام شده،  دراستان بیکاری را کاهش می‌دهد

محمدعلی طالبی, استاندار یزد روز یکشنبه در سفر یکروزه به شهرستان بهاباد ضمن حضور در آیین افتتاح پارک بزرگ بانوان این شهر که با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار، فرماندار، امام جمعه و جمعی از مسئولان این شهرستان برگزار شد، کلنگ سه پروژه صنعتی معدنی، راهسازی و انتظامی را نیز در بهاباد بر زمین زد تا عملیات اجرایی این طرح های به صورت رسمی آغاز شود.

طالبی با بیان اینکه نهادهای مختلفی درشهرستان بهاباد برای کمک به این منطقه کمتر توسعه یافته استان ورود کرده‌اند، گفت: با توجه به اینکه شهرستان بهاباد جزو ۳۱ شهر کم برخوردار و محروم کشور شناخته شده، بنیادها مانند علوی و برکت برای خدمت به مردم منطقه وارد عمل شده اند.

وی با بیان اینکه کارکرد پارک بانوان برای سرگرمی نیست، افزود: افتتاح این پارک برای بانوان یک ظرفیت خوب است تا در این فضا برای شکوفایی استعدادهای فرهنگی و ورزشی بانوان برنامه ریزی شود .

استانداریزد ضمن قدردانی از مدیریت شهری بهاباد برای عمران و آبادانی این شهر گفت: در ۸ سال فعالیت دولت تدبیر و امید در زمینه توسعه زیرساخت ها دربهاباد اقدامات قابل توجهی صورت گرفته که مسیر سرمایه گذاری در این شهرستان را هموار می کند.

وی ارتقا روحیه نشاط، سلامت و تندرستی بانوان را ضروری دانست و افزود: امیدواریم که با کمک مسئولان این مکان به یک مرکز فرهنگی و فعالیتهای متنوع تبدیل شود.

شهردار بهاباد نیز در این آیین اظهار داشت: پارک بانوان بهاباد با مساحت ۱۸ هزارمترمربع و با اعتبار ۷ میلیارد تومان به منظور ایجاد محیطی ایمن برای فعالیت های ورزشی بانوان ایجاد شده و شامل فضای بازی برای کودکان، زمین چمن مصنوعی فوتسال، والیبال، بدمینتون، هندبال، بسکتبال و تنیس، پیست دوچرخه سواری و اسکیت است.

حسن ابوالقاسمی بهابادی گفت: با توجه به اینکه زنان نیمی از جمعیت جامعه را تشکیل می‌دهند ، ایجاد فضاهای اختصاصی برای آنان با توجه به کمبود فضای تفریحی در شهرستان بهاباد ضروری است و پارک بانوان به عنوان اولین مکان تفریحی مختص بانوان در این شهر ایجاد شده است.

وی از غرس ۴۰۰ اصله درخت در این پارک خبرداد و افزود: از این تعداد درخت ۲۰۰ اصله آن مثمر است که با به بار نشستن آنها مورد استفاده بانوان قرار خواهد گرفت.

در این سفر یکروزه استاندار یزد به بهاباد، بهسازی محور ارتباطی بهاباد به چادرملو به طول ۲۶ کیلومتر و اجرای ۲۴ دهنه پل از کارخانه کیمیاداران تا روستای درب هنز بهاباد که کار احداث این محور ۶ ماه طول می کشد و اعتبار آن ۳۵۰ میلیاردریال برآوردشده است، نیز آغاز شد .

همچنین آغاز ایجاد خطوط ریلی گندله سازی بهاباد که حمل بار به میزان هشت میلیون تن از این طریق انجام می شود و عملیات اجرائی کارخانجات کنسانتره سنگ آهن وابسته به شرکت صنایع معدنی عصر نوین بهاباد در سایت مجتمع گندله سازی این شهرستان آغازشد.

آغاز احداث پاسگاه انتظامی بخش مرکزی درروستای احمد آباد بهاباد و افتتاح خانه صنایع دستی بهاباد از دیگر برنامه های سفر استاندار و هیات همراه به شهرستان بهاباد بود.

استانداریزد، معاون سیاسی امنیتی استاندار، مدیرکل صنعت معدن وتجارت و مدیرکل امورروستائی استانداری که به منظور افتتاح و کلنگ زنی چندین پروژه صنعتی وارد شهرستان بهاباد شده بودند، در بدو ورود به این شهرستان با حضور بر مزار شهدای ۸ سال دفاع مقدس با آرمانهای شهیدان وامام شهدا تجدید میثاق کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار