طی پیامی؛

وزیر راه و شهرسازی درگذشت ترکان را تسلیت گفت

تهران (پانا) - وزیر راه و شهرسازی در پیامی درگذشت اکبر ترکان وزیر سابق راه و ترابری و دفاع، رئیس سابق سازمان نظام مهندسی ساختمان، مشاور رئیس‌جمهور و دبیر سابق شورای‌عالی مناطق آزاد را تسلیت گفت.

کد مطلب: ۱۱۸۵۲۶۹
لینک کوتاه کپی شد
وزیر راه و شهرسازی درگذشت ترکان را تسلیت گفت

به گزارش وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی در پیامی درگذشت اکبر ترکان وزیر سابق راه و ترابری و دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، رئیس سابق سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور، مشاور عالی رئیس‌جمهور و دبیر سابق شورای‌عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی را تسلیت گفت.

در متن پیام تسلیت وزیر راه و شهرسازی آمده است: مرحوم اکبر ترکان از چهره‌های برجسته و سیاست‌گذاران اقتصادی کشور بود که سال‌ها دغدغه توسعه و ارتقای سطح توانمندی‌های حوزه‌های مهندسی به ویژه حمل‌ونقل، مهندسی مسکن و ساختمان داشت.

وی افزود: اکبر ترکان، انقلابی صادق، مدیری توانا، اهل مطالعه و تحقیق و دلسوز مردم و کشور بود که به توسعه و سربلندی ایران می‌اندیشید.

وزیر راه و شهرسازی با تأکید بر خدمات شایسته وی در حوزه مهندسی کشور به ویژه راه و ترابری و مهندسی ساختمان، در پایان ضمن همدردی با خانواده بزرگ مهندسی کشور از درگاه خداوند متعال برای مرحوم ترکان مغفرت و آمرزش و برای بازماندگان به ویژه خانواده آن مرحوم صبر و شکیبایی، مسألت کرد.

مرحوم ترکان بامداد امروز یکشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ در سن ۶۹ سالگی دار فانی را وداع گفت و به دیار حق شتافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار