بحری ‌زاده: پویش دانش آموزی «ایران مقتدر برای انتخابات ۱۴۰۰» طراحی شد

پانا-(یزد)-قائم مقام سازمان دانش آموزی کشور گفته است برای افزایش مشارکت دانش آموزان در جامعه، پویش ایران مقتدر برای انتخابات ۱۴۰۰ طراحی شده است.

کد مطلب: ۱۱۸۵۱۸۳
لینک کوتاه کپی شد
بحری ‌زاده: پویش دانش آموزی «ایران مقتدر برای انتخابات ۱۴۰۰» طراحی شد

اسماعیل بحری زاده، قائم مقام سازمان دانش اموزی در گفت‌وگو با پانا گفت: با تغییر رویکرد هایی که در نمادها و پوشش‌های این سازمان ایجاد شده است در برنامه‌های اصلی در پنج محور شامل؛ ساختار معلمان و اعضا و مدیران ،نماد های تشکیلاتی،علائم و نشانه های تشکیلاتی و محتوای آموزش و همچنین در محور اخر یعنی محور کمیته های فنی دیده شده است . یعنی ما هم در ساختار پیشتازان و ساختار مربیان و مدرسان و هم در حوزه علائم تشکیلاتی، هم در حوزه نشانه ها و نمادها و همچنین در محتوای آموزشی و هم در حوزه کمیته های فنی تشکیلات پیشتازان را مبتنی بر بالا دستی شامل سیاست های تحولی ابلاغیه مقام معظم رهبری، سند تحول بنیادین و نهایتا بیانیه گام دوم مورد باز مهندسی قرار دادیم، طبیعتا چون محتواهای ما هم بر اساس سند های بالادستی تغییر کرده است این باز مهندسی شامل محتوای اموزشی ما هم می‌شود.

بحری زاده در ادامه به برنامه های این سازمان با توجه به شیوع بیماری کرونا در سه سناریو ی سفید،نارنجی وقرمز اشاره کرد و توضیح داد که در شرایط سفید بدون محدودیت های کرونایی و در شرایط نارنجی به صورت ترکیبی که محدودیت های خاصی که در این شرایط وجود دارد و همچنین در شرایط قرمز که تمام سال را در فضای مجازی فعال خواهیم بود.

محمد علی طالبی، استاندار یزد هم در این نشست با اشاره به اینکه از طرح‌های دانش آموزی برای رفع مشکلات استان استفاده می‌شود گفت: از طرح مبلغان گردشگری مجازی که توسط نمایندگان دانش آموزان مطرح شد استقبال می‌کنیم.
طالبی با اشاره به اینکه مجلس شورای دانش آموزی موجب تقویت روحیه مشارکت جویی آن‌ها در جامعه می‌شود افزود: موضوعات عام باید مورد چالش دانش آموزان قرار گیرد و تنها به مباحث آموزش و پرورش محصور نشود. در این نشست از نمایندگان مجلس شورای دانش آموزی استان یزد تجلیل شد.

اکنون ۲۷۰ هزار دانش آموز در یزد تحصیل می کنند که حدود ۳۲ هزار و ۸۰۰ نفرآنها عضو سازمان دانش آموزی استان هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار