خنیفر خبر داد

اعلام موافقت با جذب 25000 نفر دانشجوی متعهد خدمت در دانشگاه فرهنگیان از طریق کنکور سراسری

تهران (پانا) - رئیس دانشگاه فرهنگیان، از اعلام موافقت سازمان اداری و استخدامی کشور، با جذب تعداد 25 هزار نفر دانشجوی متعهد خدمت در این دانشگاه از طریق کنکور سراسری طی سال جاری خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۸۵۱۵۲
لینک کوتاه کپی شد
اعلام موافقت با جذب 25000 نفر دانشجوی متعهد خدمت در دانشگاه فرهنگیان از طریق کنکور سراسری

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، حسین خنیفر اظهار کرد: طی مذاکرات و مکاتبات صورت گرفته با سازمان اداری و استخدامی کشور، این سازمان به استناد تبصره (1) ماده (24) قانون مدیریت خدمات کشوری و بند (ب) ماده (63) قانون برنامه پنجساله ششم توسعه، موافقت اصولی خود را با جذب تعداد 25000 نفر دانشجوی متعهد خدمت در دانشگاه فرهنگیان، از طریق کنکور سراسری اعلام کرد.

این مقام مسئول، تصریح کرد: در نامه ابلاغی سازمان اداری و استخدامی کشور، به وزارت آموزش و پرورش آمده است: مجوز نهایی، پس از تامین اعتبار مورد نیاز برای پذیرش در دانشگاه فرهنگیان، استخدام و هزینه های آموزشی افراد با رعایت بند (ث) ماده (7) قانون برنامه ششم توسعه از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور و در چارچوب مواد (9) و (18) ضوابط اجرایی قانون بودجه سال 1400 کل کشور، صادر خواهد شد.

وی، در پایان بر آمادگی دانشگاه فرهنگیان برای استقبال از پذیرفته شدگان کنکور سراسری طی سال جاری در این دانشگاه، تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار