آغاز پخش فصل جدید «کتاب خوب» از شبکه چهار

تهران (پانا) - ایرج نوذری هر روز یک «کتاب خوب» را معرفی می‌کند.

کد مطلب: ۱۱۸۴۸۴۴
لینک کوتاه کپی شد
آغاز پخش فصل جدید «کتاب خوب»  از شبکه چهار

فصل دوم برنامه «کتاب خوب» اردیبهشت ۱۴۰۰ با اجرای «ایرج نوذری» و تهیه کنندگی و کارگردانی «مصطفی هیودی» در ۲۶ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای از شنبه۲۶ ام از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شبکه چهار سیما، این شبکه با پخش فصل دوم «کتاب خوب» از شنبه تا چهارشنبه، هر روز یک کتاب را معرفی می کند. در هر برنامه با اجرای ایرج نوذری و با حضور یک چهره فرهنگی در ۲۶ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای از ۲۶ اردیبهشت ماه هرشب ساعت ۲۱ روی آنتن می‌رود.
کتاب خوب در هر قسمت میزبان یک مهمان عزیز خواهد بود و در مورد یک مسئله اجتماعی با او گفت‌وگو می‌شود و در ۲۶ شب، ۲۶ مهمان فرهنگی در کنار مجری برنامه «کتاب خوب» آن قسمت را معرفی می‌کنند.
این کتاب‌های خوب قرار است کمک کنند تا در مسائل اجتماعی که هر قسمت مطرح می شود، وسعت دید بیشتری به مخاطب بدهد، ضمن اینکه یادآوری می کند که هر کتابی خوب نیست!
«ایرج نوذری» مجری «کتاب خوب» در ۲۶ قسمت و در گفت‌وگو با مهمانانی چون «بهروز رضوی»، «مسعود ده‌نمکی»، «خسرو معتضد» و «جهانگیر الماسی»؛ اجرای برنامه را بر عهده دارد.

مصطفی هیودی تهیه کننده و کارگردان «کتاب خوب» را بر عهده دارد و برنامه با اجرای ایرج نوذری و سردبیری سیدمیلاد نظامی کاری از گروه اجتماعی شبکه چهار سیما، هر شب ساعت ۲۱ از شبکه چهار سیما پخش می‌شود و بازپخش آن ۳ بامداد و ۱۴ می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار