دنیای شگفت آور «تاکسیدرمی« از قاب شبکه چهار

تهران (پانا) - مجموعه مستند دو قسمتی" تاکسیدرمی - stuffed" تولید سال ۲۰۱۹ کشورهای کانادا - آمریکا که در قالب برنامه چهار سوی علم، روزهای سه شنبه و چهارشنبه (۲۷ و ۲۸ اردیبهشت) ساعت ۲۲ از شبکه چهار سیما پخش خواهد شد.

کد مطلب: ۱۱۸۵۹۲۰
لینک کوتاه کپی شد
دنیای شگفت آور «تاکسیدرمی« از قاب شبکه چهار

به گزارش روابط عمومی شبکه چهار سیما، فیلم مستند Stuffed محصول مشترک ایالات متحده و کانادا به کارگردانی Erin Derham می باشد . «تاکسیدرمی» یک فیلم مستند درباره دنیای شگفت آور و بی نظیر تاکسیدرمی است . این فیلم از طریق چشم و دست هنرمندان مشهور پرشور در سراسر جهان ، به مخاطب این امکان را می دهد تا در این خرده فرهنگ متنوع ، جایی که مجسمه سازان نیز باید دانشمند باشند ، در این منطقه غوطه ور شوند.

فیلم مستند تاکسیدرمی فیلمی با ژانر هنری است ، که توسط مجموعه ای از افرادی ساخته شده است که دارای یک تعصب برای طبیعت هستند و تنها تمایل آنها برای محافظت از طبیعت مطابقت دارد . آنها حیوانات را دوست دارند و زندگی را در جایی می بینند که دیگران فقط مرگ را می بینند.

تاکسیدرمی در یک پیچ و تاب غیر منتظره ، با توجه به اهمیت حفظ طبیعت ، استفاده از تاکسیدرمی را به عنوان وسیله نقلیه خود ، و تاکسیرانیست به عنوان راننده وحشی نشان می دهد . فیلم مستند Stuffed بر ترحم سوژه های خود تأکید می کند.

«چهار سوی علم» به همت تامین برنامه شبکه چهار سیما هر شب ساعت 22 یک مستند جذاب و دیدنی و البته بکر و جدید را از سراسر دنیا تقدیم علاقمندان و مخاطبان شبکه چهار می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار