در گفت‌وگو با پانا:

صیامی: داوطلبان ریاست‌جمهوری شعار واهی و آرمانی ندهند

مردم با قدرت فضای مجازی، گول برخی شعارها را نمی‌خورند/نامزدهای انتخابات قبل از بیان شعار و وعده‌های انتخاباتی حداقل یک بار قانون اساسی، وظایف و اختیارات رئیس‌جمهوری را بخوانند

تهران(پانا) - دبیرکل جبهه حامیان ولایت بر ضرورت دوری نامزدهای انتخابات از ارائه شعارهای واهی و عوام‌فریبانه، به مردم تاکید و اظهار کرد مردم با قدرت فضای مجازی و گردش اطلاعات، دیگر فریب چنین شعارهایی را نخواهند خورد.

کد مطلب: ۱۱۸۴۷۹۳
لینک کوتاه کپی شد
صیامی: داوطلبان ریاست‌جمهوری شعار واهی و آرمانی ندهند

دلاور صیامی از فعالان سیاسی اصولگرا با تاکید بر اینکه فضای انتخابات ریاست‌جمهوری هنوز گرم نشده است و مشکلات اقتصادی و ویروس کرونا از عمده دلایل آن است، به پانا گفت: «همچنان کاندیداهای اصلی جناح‌ها مشخص نیستند. با اینکه ثبت‌نام‌ انتخابات در روز پایانی قرار داد، اما جامعه و شخصیت‌های سیاسی از وضعیت نهایی و برنامه احزاب اطلاعات دقیقی ندارند.»

وی بر لزوم ایجاد فضای دوقطبی در انتخابات پیش‌رو تأکید کرد و افزود: «تا زمانی که فضای سیاسی کشور به سمت دوقطبی حرکت نکند، نمی‌توان توقع شور و اشتیاق در جامعه نسبت به انتخابات داشت؛ شاید یکی دیگر از دلایل سردی انتخابات همین مساله باشد.»

دبیرکل جبهه حامیان ولایت تصریح کرد: «دوقطبی شدن انتخابات باعث تقویت انسجام ملی و مشارکت مردم می‌شود و از همه مهمتر به نفع نظام تمام خواهد شد. دوقطبی شدن با دو دستگی تفاوت دارد و به عقیده من چنین موضوعی اتفاق مبارکی است.»

صیامی در بخش دیگری از سخنان خود به شعارهای برخی کاندیداهای ریاست‌جمهوری اشاره کرد و با ابراز تأسف گفت: «بعضی داوطلبان وعده‌هایی می‌دهند که می‌دانند نه توان اجرای آن را دارند و نه امکان عملیاتی کردن آن وجود دارد. چراکه وعده‌ها خارج از اختیارات و توان ریاست جمهوری است.»

این فعال سیاسی اصولگرا به نامزدهای ریاست‌جمهوری توصیه کرد: «از تمام کاندیداها تمنا می‌کنم قبل از بیان شعار و وعده‌های انتخاباتی حداقل یک بار قانون اساسی، وظایف و اختیارات رئیس جمهوری را بخوانند. بخش عمده‌ای از نارضایتی‌های امروز جامعه بخاطر عدم تحقق مطالبات مردم و وعده‌هایی است که روسای جمهور در سال‌های گذشته داده بودند، اما آن‌ها را اجرایی نکردند.»

دبیرکل جبهه حامیان ولایت ادامه داد: «نامزدهای ریاست‌جمهوری دور شعارهای واهی و آرمانی را خط بکشند و از بیان وعده‌های عوام‌فریبانه پرهیز کنند. چراکه مردم با قدرت فضای مجازی و گردش اطلاعات، دیگر فریب چنین شعارهایی را نخواهند خورد.»

وی در این باره اضافه کرد: «وعده و شعارهای انتخاباتی مانند اختراع هستند. یعنی اختراعی که به درد جامعه و مردم بخورد اهمیت دارد، در غیر اینصورت اختراعی که بدون قابلیت اجرا باشد فاقد ارزش و اعتبار است.»»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار