توزیع ۶ هزار بسته معیشتی در قالب رزمایش کمک های مومنانه  در خوزستان

اهواز (پانا)- مدیر کل کمیته امداد از توزیع ۶ هزار بسته معیشتی در قالب رزمایش کمک های مومنانه  در خوزستان خبر داد و گفت این کمکها ادامه دارد.

کد مطلب: ۱۱۸۴۶۰۲
لینک کوتاه کپی شد
توزیع ۶ هزار بسته معیشتی در قالب رزمایش کمک های مومنانه  در خوزستان

جمال شیبه با اعلام اینکه توزیع سبدهای معیشتی و غذای گرم در بین نیازمندان استان در آستانه عید فطر ادامه دارد به پانا گفت: در همین مدت بیش از 90 هزار پرس غذای گرم و بیش از 30 هزار سبد معیشتی با مشارکت سپاه در اختیار نیازمندان استان قرار می گیرد.
او اضافه کرد: هدف‌گذاری کمیته امداد استان در راه‌اندازی این پویش این است که تا پایان ماه رمضان یک میلیون پرس غذای گرم توسط 273 آشپزخانه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حضور نمایندگانی از بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی طبخ و 170 هزار بسته معیشتی میان نیازمندان توزیع شود.
مدیرکل کمیته امداد استان به دیگر برنامه‌های این نهاد در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: طرح« ایران مهربان» با هدف سرپرستی از کودکان یتیم و نیازمند استان که با همکاری حوزه بسیج سپاه استان برگزار می‌شود نیز یکی دیگر از این برنامه ها خواهد بود و از طریق این طرح حامی برای ایتام و کودکان نیازمند استان جذب شود.
شیبه به همکاری های خوب سپاه استان با کمیته امداد در حوزه محرومیت‌زدایی و کمک به قشر محروم و نیازمند استان اشاره کرد و گفت: سپاه استان علاوه بر برنامه های ماه مبارک رمضان در زمینه هایی همچون ایجاد کمک هزینه ازدواج جهیزیه اشتغال برای نیازمندان و تامین مسکن مددجویان نیز در طول سال همکاری های بسیار نزدیکی با کمیته امداد استان دارد.
او در ادامه با اشاره به تفاهمات انجام شده در خصوص اجرای پویش مردمی ایران مهربان به منظور جذب حامیان جدید برای فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت این نهاد، تصریح کرد: اجرای پویش ایران مهربان با هدف جذب حامیان جدید برای حمایت مادی و معنوی از فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت با همکاری کمیته امداد و بسیج سازندگی سپاه استان سرعت می گیرد تا پایان ماه مبارک رمضان دیگر هیچ یتیمی در سطح خوزستان بی حامی باقی نماند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار