معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران:

جشنواره جابربن حیان زمینه ارتقاء آموزش پژوهش‌محور دانش‌آموزان است

تهران (پانا) - معاون آموزش ابتدایی اداره کلآموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت جشنواره جابربن حیان با هدف ایجاد فرصت‌های متنوع یادگیری از طریق پرورژه‌های علمی و پژو هشی و با همکاری 2 هزار و 318 مدرسه مجری از طریق کانال‌های مدرسه‌ای پیام رسان شاد برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۸۴۵۵۴
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره جابربن حیان زمینه ارتقاء آموزش پژوهش‌محور دانش‌آموزان است

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، غلامرضا بختیاری گفت: در این جشنواره مجموعا 254 هزار و 1122 بازدید کننده که اولیای دانش‌آموزان و معلمان و تمامی دانش‌آموزان مدارس مجری بودند از آثار دانش‌آموزان بازدید به عمل آوردند و از میان فعالیت‌های دانش‌آموزی انجام شده تعداد16 هزار 945 پروژه از نوع علمی،پژوهشی و تعداد 26 هزار و 72 پروژه از نوع ادبی و تعداد21 هزار و 127 پروژه از نوع هنری انتخاب شدند.

او گفت: کانال استانی جشنواره جشنواره جابربن حیان و فرصت‌های متنوع یادگیری به آدرس https://shad.ir/jaber99_1400 با داشتن 5 هزار و 917 عضو و بارگذاری 225 محتوای آموزشی از قبیل کلیپ آموزشی ،پادکست ،اینفوگراف و ... به آموزش اعضای کانال جهت شرکت در جشنواره پرداخت و در هفته سوم و چهارم اردیبهشت از 126 کانال مدرسه ای مناطق استان از طرف اداره تکنولوژی و گروه‌های آموزشی و تولید محتوای استان بازدید به عمل آمد.

بختیاری با اشاره به اینکه بازخورد فعایت هر مدرسه به صورت جداگانه ارسال شده، اضافه کرد: گزارش فعالیت‌ها و بازدید‌های تمامی مناطق و تقدیرنامه معاون آموزش ابتدایی به همراه متن بازخورد استانی رئیس اداره تکنولوژی و گروه‌های آموزشی برای 21 منطقه بصورت جداگانه در کانال استانی جشنواره بارگذاری شد.

او در پایان با اعلام اینکه کارگروه تخصصی کشوری جشنواره جابربن حیان در اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران مستقر شده است از تولید 2 اپلیکیشن و 16 اینفوگراف و 2 پادکست و 2 پوستر و 52 فیلم و کلیپ آموزشی و 5 اینترو و مجموعا 91 محتوا توسط کارگروه فوق خبر داد و افزود: تمامی این آثار در کانال مهارت‌ها و پژوهش‌های دانش‌آموزی به آدرس http://shad.ir/porojedaneshamoozi بارگذاری شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار