حاجی میرزایی: در جذب معلم هیچ امتیاز ویژه ای به هیچ قشری ندادیم

مراقب اطلاعات نادرستی باشید که بعضاً از روی برخی از شیطنت‌ها و یا برای تخریب روحیه فرهنگیان منتشر می‌شود لطفاً اطلاعات وزارتخانه را از صفحات رسمی آموزش و پرورش پیگیری کنید

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد ما در جذب معلم هیچ امتیاز ویژه ای را به هیچ قشری نداده ایم و همه افرادی که متقاضی شغل معلمی هستند باید در یک آزمون سراسری شرکت کنند و همه افرادی که در آزمون موفق می‌شوند و در مصاحبه پس از آن موفقیت کسب می‌کنند، می‌توانند متعاقب آن به شغل معلمی بپردازند.

کد مطلب: ۱۱۸۴۵۴۹
لینک کوتاه کپی شد
حاجی میرزایی: در جذب معلم هیچ امتیاز ویژه ای به هیچ قشری ندادیم

محسن حاجی میرزایی در ویژه برنامه تصویری نگاه هفته با بیان اینکه هفته‌ای که پشت سر گذاشتیم هفته بسیار ممتاز بود اظهار کرد: در این هفته، هفته بزرگداشت مقم معلم تحت عنوان سپاس معلم را داشتیم و مجموعه آموزش و پرورش در سراسر کشور درگیر برنامه‌های متنوعی برای قدرشناسی از معلمان بود. ما ابتدا در برنامه تقدیر از تولیدکنندگان و آموزگارانی بودیم که در مدرسه تلویزیونی ایران انجام مسئولیت کردند این برنامه تلویزیونی در ایام سخت کرونایی به کمک ما آمد و به دانش‌آموزان و خانواده‌ها کمک کرد امر آموزش را با کیفیت بهتری پیگیری کنند.

وی با بیان اینکه در این هفته جلسه ‌ای با حضور تعدادی از پیشکسوتان تعلیم و تربیت و معلمان ممتاز در خدمت رئیس جمهور داشتیم که معلمان برگزیده گزارش‌هایی را از کارهای خود ارائه کردند افزود: در این دیدار از معلم برگزیده آقای وحیدی که بیش از ۷۷ سال است معلمی می‌کند تقدیر و در این جلسه توجه به قدردانی نقش معلمان و توجه به اولویت واکسن فرهنگیان از سوی رئیس جمهور نیز مطرح شد. در هفته سپاس معلم به اتفاق جمعی از معلمان از طریق فضای مجازی خدمت رئیس مجلس شورای اسلامی رسیدیم، با جمعی از معلمان برگزیده در یک اجتماع بزرگ به روش مجازی با معلمان صحبت کردیم و از خدمات و تلاش‌های آن‌ها قدردانی شد. در مجموع بیش از ۴۶ هزار نفر از معلمان مستقیم از این مراسم استفاده کردند. گفتگوهایی با پیشکسوتان تعلیم و تربیت داشتیم زیرا آنان دیدگاه‌های خوبی دارند و حامل پیام‌های ارزشمندی هستند. با خانواده‌های شهیدان مطهری، باهنر و بهشتی صحبت کردم و از تاثیر این بزرگان در تعلیم و تربیت گفتم.

به همه ذی نفعان آموزش و پرورش می‌گویم که مراقب اطلاعات نادرستی باشید که بعضاً از روی برخی از شیطنت‌ها و یا برای تخریب روحیه فرهنگیان منتشر می‌شود. لطفاً اطلاعات وزارتخانه را از صفحات رسمی آموزش و پرورش پیگیری کنید و به اطلاعات نادرستی که برخی با اهداف سیاسی منتشر می‌کنند، توجه نکنید

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه هیات دولت نیز از تلاش‌های معلملان تقدیر کردند از شرکت خود در برنامه تیتر امشب گفت که به سوالات فرهنگیان پاسخ داد. حاجی میرزایی اظهار کرد: در جشنواره تجارب برتر تدریس شرکت کردم و آثار آنان را دیدم.

مدارس خشت و گلی جمع آوری و بیش از ۲۷۶ هزار کلاس سیستم گرمایشی استاندارد شده است

وی همچنین عنوان کرد: در پنجشنبه گذشته در افتتاح پنجشنبه‌های رئیس جمهور شرکت کردیم و افتتاح هزار کلاس درس را داشتیم. در دولت تدبیر و امید هر روز حدود ۲۸ کلاس درس ساخته و تحویل داده شده و اعتبارات دولتی بیش از ۱۰ برابر و اعتبارات و حمایت خیرین مدرسه ساز حدود ۵ برابر افزایش یافته است. اینها نشان می‌دهد سیاست حمایت از توسعه مدارس جدی است. مدارس خشت و گلی جمع آوری و بیش از ۲۷۶ هزار کلاس سیستم گرمایشی استاندارد شده است. همچنین در مناطقی که زیر ساخت گاز وجود دارد، سیستم مدارس ایمن شده است.

حاجی میرزایی ادامه داد: موضوع آموزش و پرورش مورد توجه فضای مجازی است و ما از این مساله استقبال می‌کنیم که به این موارد پرداخته شود اما به همه ذی نفعان آموزش و پرورش می‌گویم که مراقب اطلاعات نادرستی باشید که بعضاً از روی برخی از شیطنت‌ها و یا برای تخریب روحیه فرهنگیان منتشر می‌شود. لطفاً اطلاعات وزارتخانه را از صفحات رسمی آموزش و پرورش پیگیری کنید و به اطلاعات نادرستی که برخی با اهداف سیاسی منتشر می‌کنند، توجه نکنید.

وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: ما در جذب معلم هیچ امتیاز ویژه ای را به هیچ قشری نداده ایم و همه افرادی که متقاضی شغل معلمی هستند باید در یک آزمون سراسری شرکت کنند و همه افرادی که در آزمون موفق می‌شوند و در مصاحبه پس از آن موفقیت کسب می‌کنند، می‌توانند متعاقب آن به شغل معلمی بپردازند. اخباری که به صورت نادرست در فضای مجازی منتشر شده که فرصت معلمی را برای اقشار خاص فراهم کرده ایم یا اقشاری را محروم کردیم، صحت ندارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار