راهیابی کودکان و نوجوانان خوزستانی به مرحله‌ نخست «اولین جشنواره‌ی جهانی نقاشی کودک کرمان»

پانا(اهواز)- مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان گفت کودکان و نوجوانان خوزستانی عضو مراکز کانون پرورش فکری، در مرحله ابتدایی«اولین جشنواره‌ جهانی نقاشی کودک کرمان» پذیرفته شدند.

کد مطلب: ۱۱۸۴۲۰۴
لینک کوتاه کپی شد
راهیابی کودکان و نوجوانان خوزستانی به مرحله‌ نخست «اولین جشنواره‌ی جهانی نقاشی کودک کرمان»

وحید کیانی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در گفت و گو با پانا با اعلام این خبر گفت: در لیست ابتدایی پذیرفته شدگان«اولین جشنواره‌ی جهانی نقاشی کودک کرمان» که با موضوع« از خانه تا کهکشان » برگزار شد، اسامی هشت تن از اعضای مراکز کانون استان خوزستان، به چشم می‌خورد.

او افزود :بنا بر اعلام نتایج اولیه‌ی داوری از سوی دبیرخانه‌ی این رویداد بین‌المللی، در گروه سنی نوباوه( ۵ تا ۸ سال)، «یلدا پور‌رضایی »، «الینا پروازه»، «رادوین کرد زنگنه»، «لیانا عرفانی فرد»، «آروین فولادوند» و «سلن آرامی» موفق به راهیابی به مرحله‌ی اول جشنواره شدند.

کیانی ادامه داد :در همین حال، «ناریکا روستایی» و «سارینا ربیع همدانی» به ترتیب در گروه‌های سنی نونهال( ۹ تا ۱۱ سال) و نونگاه ( ۱۲ تا ۱۵ سال)، به عنوان پذیرفته‌شدگان مرحله‌ی اولیه، معرفی شدند.

بر اساس این گزارش، «یلدا پور‌رضایی » و «الینا پروازه»، زیر نظر ناهید مهرانفر مربی هنری مراکز کانون بهبهان و «رادوین کرد‌زنگنه»، «لیانا عرفانی فرد»، «آروین فولادوند»، «سلن آرامی»، «ناریکا روستایی» و «سارینا ربیع همدانی»، زیر نظر شیرین فتحی مربی هنری مراکز کانون اهواز، در این رویداد هنری بین‌المللی شرکت کردند و به این موفقیت دست یافتند.

گفتنی است: «اولین جشنواره‌ی جهانی نقاشی کودک کرمان»، به عنوان حرکتی موثر در جهت افزایش سطح آگاهی کودکان نسبت به ابعاد گوناگون زندگی، بالا بردن اشتیاق آن‌ها به مشارکت در رقابت‌های فرهنگی و اجتماعی بین کودکان جهان در راستای خلق آینده‌ای بهتر و در نهایت معرفی شهر تاریخی و فرهنگی کرمان به کودکان امروز و بزرگترهای فردا، در بهمن ماه ۱۳۹۹ آغاز به کار کرد، و در دور اول، کودکان و نوجوانان، از ۳۷ کشور جهان با هم رقابت کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار