مدیر سازمان دانش آموزی استان لرستان به مناسبت سالروز تاسیس این سازمان:

سازمان دانش آموزی یک گنج بی پایان و ذخیره دانش است

خرم آباد (پانا) _ سازمان دانش آموزی یک گنج بی پایان و ذخیره دانشی است که به عنوان یک نهاد عمومی و غیر دولتی بخشی از وظایف آموزش و پرورش را بر عهده دارد.

کد مطلب: ۱۱۸۴۰۳۶
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش آموزی یک گنج بی پایان و ذخیره دانش است

محسن امیری خواه، مدیر سازمان دانش آموزی لرستان در پیامی در خصوص سالروز تاسیس این سازمان در کشور این روز را تبریک گفت. متن پیام به این شرح است.

سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی بهانه ای است برای بزرگداشت این نهاد پیشرو و ارزشمند که مطمئنا به عنوان یک گنج بی پایان و ذخیره دانشی بخشی از وظایف آموزش و پرورش را به عنوان نهادی عمومی و غیردولتی به دوش می کشد.

سازمان دانش آموزی و تشکل های ذیل آن که هر کدام براساس اندیشه ای متعالی در جهت تربیت نسلی قانون مدار ، متعهد ، تاب آور، میانه رو ، اندیشمند ، خلاق و با ایمان بنا نهاده شده اند، امروزه با اهتمام تمام گرانیگاه فعالیت های تشکیلاتی خود را نهادینه کردن مسئولیت پذیری در قبال خود ، خدا ، خلق و خلقت و پذیرش نقش های اجتماعی جهت آماده شدن برای ورود به جامعه فردا می داند.

سازمان دانش آموزی حرف واضح و طرح روشنی برای نیل به حیات طیبه و مسئولیت اجتماعی بر اساس سند تحول بنیادین داشته و پیشتازان که همان السابقون فعالیت های فرهنگی و اجتماعی هستند در پاسخ به بیانیه گام دوم انقلاب به امام امت لبیک گفته و خود را آماده پیشگامی در تحقق تمدن نوین اسلامی می دانند.

سازمان دانش آموزی به عنوان فرزند جدایی ناپذیر آموزش و پرورش یک میانبر و پتانسیل عظیم برای تحقق سریع و دقیق فعالیت های تربیتی است که به صورت مستقیم و نظام مند با آحاد و اقشار جامعه دانش آموزی به عنوان ولی نعمتان خود در تعامل دوسویه است.

در پایان از زحمات همه همکاران ، مدیران ، کارشناسان ، مربیان و دانش آموزان گرانقدر که به هر نحو ممکن ، قدمی در راه توسعه فرهنگی این دیار برمیدارند تقدیر و تشکر کرده و این روز مبارک را به ایشان تبریک عرض می کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار