مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

فعالیت گروهی و تشکلی سازمان دانش‌آموزی، کارگاهی برای تربیت انسان متعالی است

تهران(پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران به  مناسبت 21 اردیبهشت ماه، سالروز تاسیس  سازمان دانش‌آموزی پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۱۸۴۰۲۲
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت گروهی و تشکلی سازمان دانش‌آموزی، کارگاهی برای تربیت انسان متعالی است

در متن پیام محمد صیدلو آمده است: تربیت اشرف مخلوقات به دست شریف‌ترین آنها یعنی پیامبران است و مربیان عرصه تربیت در سازمان دانش‌آموزی نیز از شریف‌ترین افراد جامعه‌اند که پای در مسیر حرکت پیامبران نهاده و گروه‌ها و تشکل‌های تربیت انسان متعالی را تشکیل می‌دهند. اعضا و مربیان سازمان دانش‌آموزی با مشارکت گروهی و کار تشکیلاتی و انسجام تیمی، مهارت‌های فردی و اجتماعی خود و دیگران را تعالی بخشیده و با کادرسازی تلاش می‌کنند تا جامعه خود را توسعه و تعالی بخشند و فرد موثر و مفیدی برای آن جامعه باشند.
مربیان و کارکنان سازمان دانش‌آموزی در شرایط زیست بوم جدید نیز با مشی دلسوزانه و خلاقانه و با تدبیر و پشتکار و تلاش شبانه‌روزی فرصت‌های تربیتی نوینی خلق می‌کنند و در این شرایط در عرصه فضای مجازی و محتوای آن ضمن اینکه مهارت فناورانه خود را روز به روز افزون می‌‌کنند، محتواهای تربیتی را به شکلی جذاب و اثربخش به دانش‌آموزان ارائه می‌کنند.
در بخش دیگری از این پیام عنوان شده است: سازمان دانش‌آموزی در عرصه‌های اجتماعی و مناسبت‌های ملی و دینی نیز مشارکت فعالانه دارد و با طراحی و اجرای جشنواره‌های متنوع، نشاط و شادابی را به محیط خانواده، هم‌تیمی‌ها و گروه همسالان و خود هدیه می‌کند. اعضای سازمان دانش‌آموزی با پویش «بوسه بر بهشت» عشق و احترام به پدر و مادر خود را مشق می‌کنند و با پویش «یار آسمانی من» قدر و منزلت مربیان خود را گرامی می‌دارند و با چالش «سه میم هنرمندانه» از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی معلمان خود تشکر می‌کنند و با اجرای برنامه‌های «مهر عاطفه‌ها و کمکهای مومنانه» نوع‌دوستی و دستگیری از نیازمندان را تمرین می‌کنند.
اینجانب از تلاش‌های خالصانه و ایثارگرانه شما مربیان و اعضای سازمان دانش‌آموزی قدردانی می‌کنم و در آستانه عید سعید فطر، این عید و سالروز تاسیس سازمان دانش‌آموزی را تبریک گفته و امیدوارم با ریشه‌کن شدن بیماری کرونا و با حضور شاداب دانش‌آموزان در مدرسه بار دیگر برنامه‌ها و فعالیت جذاب گروهی و تربیتی سازمان دانش‌آموزی را در فضای واقعی اجرا کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار