تفاهم نامه مشترک همکاری شورای فرهنگ عمومی با دانشگاه کاشان منعقد شد

اصفهان(پانا) - در حاشیه دهمین جلسه کارگروه فضای مجازی شورای فرهنگ عمومی کاشان، تفاهم نامه مشترک همکاری شورای فرهنگ عمومی منطقه کاشان به ریاست آیت‌الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان و رئیس شورای فرهنگ عمومی منطقه و عباس زراعت رئیس دانشگاه کاشان منعقد شد.

کد مطلب: ۱۱۸۳۹۲۹
لینک کوتاه کپی شد
تفاهم نامه مشترک همکاری شورای فرهنگ عمومی با دانشگاه کاشان منعقد شد

میثم نمکی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان در این جلسه آسیب های جدی فضای مجازی را از دغدغه های اصلی کشور دانست و گفت: با توجه به اینکه فضای مجازی طی سال های اخیر آسیب های جدی ای به بنیان خانواده و فرهنگ عمومی جامعه وارد کرده است، شورای فضای مجازی در کشور تعریف و تشکیل شد.

وی با اشاره به تدوین آیین نامه های فضای مجازی در شورای فرهنگ عمومی کاشان، افزود: به دلیل عدم برخورداری آیین نامه ها از پشتوانه قانونی لازم، ساختار جدید سازمانی فضای مجازی در شورای فرهنگ عمومی کشور و استان تعریف و ابلاغ شد.

دبیر شورای فرهنگ عمومی کاشان از تدوین دستورالعمل تشکیل کمیته های چهارگانه کارگروه فضای مجازی شورای فرهنگ عمومی کاشان خبر داد و تصریح کرد: اساسنامه و آیین نامه کمیته های حقوقی و مشاوره، آموزش و پژوهش، اطلاع رسانی و تولید محتوا و همچنین کمیته پشتیبانی تدوین و ابلاغ شده است و با راه اندازی مرکز راهبردی فضای مجازی کاشان زیر نظر شورای فرهنگ عمومی شهرستان به ریاست آیت الله سلیمانی نماینده ولی فقیه در کاشان تشکیل جلسه می دهد.

نمکی در پایان با قدردانی از دانشگاه کاشان به دلیل تأمین مکان مرکز راهبردی فضای مجازی در پارک علم و فناوری این دانشگاه، گفت: در راستای تحقق اهداف کارگروه فضای مجازی و آغاز به کار فعالیت کمیته های چهارگانه کارگروه، تفاهم نامه مشترک همکاری در ۲ نسخه و ۷ ماده به امضای آیت الله سلیمانی رئیس شورا‌ی فرهنگ عمومی منطقه کاشان و دکتر عباس زراعت رئیس دانشگاه کاشان رسید که به مدت ۱۰ سال اعتبار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار