مراسم تجلیل از مربیان سازمان‌‌ دانش‌آموزی جواد آباد

جوادآباد(پانا)- برخی از اهداف سازمان دانش‌آموزی، زمینه‌سازی تعلیم و تربیت اسلامی دانش‌آموزان در ابعاد مختلف فردی و اجتماعی برای کسب فضایل اخلاقی و کمالات انسانی بر اساس تعالیم عالیه اسلامی ناب محمدی (ص)و زمینه‌سازی برای مشارکت فعال دانش‌آموزان در عرصه‌های مختلف انقلاب و کشور است.

کد مطلب: ۱۱۸۳۸۵۰
لینک کوتاه کپی شد
مراسم  تجلیل  از مربیان سازمان‌‌ دانش‌آموزی جواد آباد

به منظور اعتلای شخصیت دینی، اخلاقی، عاطفی، علمی و اجتماعی دانش‌آموزان و ایجاد زمینه مشارکت همه جانبه آنها در زمینه‌های اعتقادی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، ورزشی و هنری، سازمانی عمومی و غیردولتی باعنوان سازمان دانش‌آموزی جمهوری اسلامی ایران و با مقررات خاص تحت نظارت وزارت آموزش و پرورش تشکیل شد.

برخی از اهداف سازمان دانش‌آموزی، زمینه‌سازی تعلیم و تربیت اسلامی دانش‌آموزان در ابعاد مختلف فردی و اجتماعی برای کسب فضایل اخلاقی و کمالات انسانی بر اساس تعالیم عالیه اسلامی ناب محمدی (ص)و زمینه‌سازی برای مشارکت فعال دانش‌آموزان در عرصه‌های مختلف انقلاب و کشور است.

به مناسبت سالروز تاسیس سازمان دانش‌آموزی در اداره آموزش و پرورش منطقه جوادآباد به همت معاون پرورشی و تربیت‌بدنی و با حضور رئیس منطقه جلسه تجلیل از مربیان پیشتاز برگزارشد.

خبرنگار دانش‌آموز: زهرا‌ رضا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار