مدیر آموزش و پرورش نیشابور:

امروز ثمره سازمان دانش آموزی به وضوح در مدارس و برنامه های مختلف دیده می شود

نیشابور (پانا) - همزمان با سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی، از فعالان سازمان دانش آموزی نیشابور در محل اتاق جلسات آموزش و پرورش تجلیل شد.

کد مطلب: ۱۱۸۳۸۲۳
لینک کوتاه کپی شد
امروز ثمره سازمان دانش آموزی به وضوح در مدارس و برنامه های مختلف دیده می شود

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور، سازمان دانش آموزی را یک دستاورد بزرگ تعلیم و تربیت دانست و گفت: سازمان دانش آموزی همانند درخت تنومندی است که امروز ثمره ی آن به وضوح در مدارس و در برنامه های مختلف دیده می شود.

علیرضا کلیدری افزود: تمرکز روی جوان و نوجوان در بیانیه گام دوم انقلاب توسط مقام معظم رهبری مورد تاکید قرار گرفته و سازمان دانش آموزی در این مسیر گام برداشته است.

دانش آموزان به صورت عملی پای کار آمده و به نظام ها و زیر نظام های تعلیم و تربیت به طور جدی پرداخته و به عنوان یک رویکرد و برنامه مهم به آن توجه شده است.

وی ادامه داد: اندازه و میزان ترقی و رشد هر کسی در دست خود انسان است چرا که خداوند تبارک و تعالی در کتاب آسمانی صراحتا به آن پرداخته است اما زمانی این بزرگی به معنای واقعی رخ می دهد که خرد جمعی در کار دیده شود.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: ما به شما اعتقاد داشته، شما را قبول داریم و دوست داریم همواره شما را در صدر ببینیم و انشاله دست به دست هم باید برای پیشبرد اهداف تعلیم و تربیت از هیچ تلاشی فروگذار نکنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار