توقیف ده‌ها خودرو متخلف در نیشابور

نیشابور (پانا)- فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور از توقیف 44 دستگاه خودرو متخلف ظرف 48 ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۸۴۲۲۴
لینک کوتاه کپی شد
توقیف ده‌ها خودرو متخلف در نیشابور

به گزارش معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی نیشابور ، حسین دهقانپور اظهار کرد: در پی تماس ها و گزارشات مکرر شهروندان ونارضایتی از برخی رفتارهای پر خطر ترافیکی وسلب امنیت و آسایش شهروندان، طرح ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با خودروهای متخلف در ساعات پایانی شب در محدوده های بلوار معلم، فضل، شهرک فیروزه توسط پلیس راهنمایی و رانندگی و کلانتری 13 قدس شهرستان اجرا شد.

وی افزود: در این طرح تعداد هشت تیم گشت محسوس و نامحسوس از پلیس راهور و کلانتری 13 قدس، حضور داشتند و 44 دستگاه خودرو متخلف به علت مخدوش بودن پلاک، حرکات نمایشی، آلودگی صوتی و سلب آسایش و امنیت شهروندان و... توقیف فیزیکی و سیستمی شدند.

این مقام انتظامی ضمن تقدیر از حمایت ها و پشتیبانی های دستگاه قضایی خاطر نشان کرد: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و هدف پلیس از اجرای این طرح ها افزایش امنیت، آسایش، آرامش و رضایت مندی مردم است.

دهقانپور در ادامه با تقدیر از اصحاب رسانه و اطلاع رسانی های آنان تصریح کرد: ارائه خدمات انتظامی و راهنمایی به مالکان خودروهای توقیف شده فوق منوط به طی کلیه مراحل قانونی وقضایی است و قبلا توصیه ها و هشدار های لازم داده شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور در خاتمه با اشاره به تداوم این طرح ها از شهروندان خواست ضمن نظارت بر رفتار فرزندان با رعایت قوانین و مقررات و عمل به توصیه های پلیس آرامش و آسایش را برای خود و دیگران به ارمغان آورند.

خودروهایی که در این طرح شناسایی شدند، مدت طولانی در توقیف پلیس خواهند بود و طرح مذکور در زمان های مختلف تداوم خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار