برگزاری آیین گرامیداشت سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی در مسجد سلیمان

مسجدسلیمان (پانا) - آیین گرامیداشت سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی در شهرستان مسجدسلیمان برگزار و از مربیان و دانش آموزان فعال پیشتاز شهرستان قدردانی شد.

کد مطلب: ۱۱۸۳۸۱۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری آیین گرامیداشت سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی در مسجد سلیمان

هوشنگ فردی پور، سرپرست آموزش و پرورش مسجدسلیمان، با تبریک سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی و مقام شامخ معلم گفت: سازمان دانش آموزی یک نهاد تربیتی است که در تربیت دانش آموزان نقش بسزایی دارد.
تشکل های پیشتازان همانگونه که از نامشان مشخص است در کارهای گروهی پیشتازند و در تمام افعال منشا خیر هستند.
او افزود: دانش آموزان عضو گروه های دانش آموزی از جمله پیشتازان در واقع به جرگه همفکری و تلاش گروهی پیوسته اند و دست خدا هم بنا به وعده های الهی همیشه با جماعت است و چه جماعتی بهتر ازدانش آموزان که با منش های پیشتازی خود آینده روشن وخوبی برای خود ترسیم می کنند و آنها از همین عنفوان نوجوانی با کارهای گروهی وتشکل ها آشنا می شوند واین موضوع در زندگی آینده آنها خیلی مثمر ثمر خواهد بود.
فردی پور در ادامه افزود: سازمان دانش آموزی با وجود شیوع بیماری کرونا فعالیت های خود را چه حضوری با رعایت پروتکل ها و چه در بستر شبکه شاد ادامه داد.
در ادامه این برنامه سهراب مظفری بابادی رئیس سازمان دانش آموزی مسجدسلیمان گزارش عملکرد سازمان در سال تحصیلی ۱۴۰۰ - ۱۳۹۹ را ارائه نمود و در همین راستا گفت: ما بسته تحولی سازمان دانش آموزی را با عنوان هر دانش آموز یک نقش اجتمایی که از سوی وزارت آموزش و پرورش و همسو با بیانیه گام دوم انقلاب بود در سطح شهرستان اجرا کردیم و توانستیم 6 دانش آموز را بصورت حرفه آموزشهای خبرنگاری که از سوی سازمان استان ابلاغ شده بود به انجام برسانیم.

در پایان نیز ، از سهراب مظفری بابادی مسئول سازمان دانش آموزی مسجدسلیمان و مربیان و دانش آموزان فعال پیشتاز شهرستان تقدیر و تشکر بعمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار