برگزاری دوره آموزشی توجیهی ورزش بیسبال ۵ در مدارس بوشهر

تهران (پانا) - دوره آموزشی توجیهی بیسبال ۵ برای معلمان تربیت بدنی بوشهر از سوی آندره دئوریا مدرس بین المللی و عضو کمیته بین المللی فدراسیون جهانی بیسبال برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۸۳۲۱۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دوره آموزشی توجیهی ورزش بیسبال ۵ در مدارس بوشهر

این دوره آموزشی توجیهی در روز ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ در مجموعه آموزشی ورزشی آزادگان اداره کل آموزش و پرورش و باحضور ۲۵ نفر از معلمان تربیت بدنی برگزار شد. در این دوره آموزشی که به شکل عملی و تئوری و نمایش فیلم برگزار شد مورد توجه و استقبال معلمان تربیت بدنی قرار گرفت.

در نشستی که رئیس هیات ورزش دانش‌آموزی استان بوشهر با هیات بیسبال استان با حضور آندره دئوریا برگزار شد بر توسعه بیسبال ۵ در مدارس تاکید شد همچنین به تعامل خوب هیات ورزش دانش‌آموزی استان با هیات بیسبال بر انجام اقدامات توسعه ای و آموزشی پس از هماهنگی با فدراسیون ورزش دانش‌آموزی تاکید شد.

‌در بخشی از این کارگاه آموزشی ارتباط تلفنی تصویری با محمدعلی یزدی مدیر روابط عمومی فدراسیون ورزش دانش‌آموزی و از پیشکسوتان این ورزش همچنین حسین بابویی رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی کشور نیز برقرار شد که در گفت‌وگوی با مدرس بین المللی و هیات ورزش دانش‌آموزی استان با این دو مسئول نسبت به اقدامات فدراسیون ورزش دانش‌آموزی کشور در خصوص ورود این ورزش در مدارس کشور تاکید شد.

در این دوره آموزشی معاون پرورشی و تربیت بدنی و کارشناس تربیت بدنی شهرستان بوشهر به نمایندگی از شهرستان‌های استان حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار