پیام مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی به مناسبت روز جهانی قدس

مشهد(پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی به مناسبت روز جهانی قدس پیامی را صادر کرد.

کد مطلب: ۱۱۸۳۰۰۴
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی به مناسبت روز جهانی قدس

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی، قاسمعلی خدابنده به مناسبت روز جهانی قدس پیامی را صادر کرد. متن این پیام بدین شرح است:

"و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون"

روز قدس به عنوان روزی برای تبیین و تقویت فرهنگ مبارزه با صهیونیسم جهانی و نماد مظهر وحدت ملی و قدرت‌ اسلامی‌ و عاملی‌ برای‌ انسجام‌ و اتحاد یکپارچگی جهان اسلام و حمایت از مردم مظلوم فلسطین مطرح است.

این روز نه فقط مختص به فلسطین، که روز مستضعفین و اسلام است، این روز جلوه گر وحدت همه مسلمانان و آزادی خواهان جهان در حمایت از ملت ستمدیده ای ست که در برابر مستکبران ایستاده است.

مسلمانان جهان به ویژه ایرانیان در تمام این سال‌ها ثابت کردند که روز قدس از آرمان‌های ملت فلسطین حمایت می‌کنند و امسال نیز با حمایت خود از مردم مظلوم فلسطین به زورگویان و غاصبان یادآوری می‌کنند که دفاع از آرمان‌های قدس شریف مشمول زمان و فراموشی نخواهد شد.

معلمان، دانش آموزان و آحاد مختلف مردم خراسان رضوی نیز همگام با ملت شریف ایران و تمام مسلمانان آزادی خواه جهان با در نظر گرفتن شرایط امروز کشور و با حضور فعال در برنامه های مجازی، در این آیین مهم و راهبردی شرکت خواهند داشت تا با نشان دادن همبستگی و همدلی در دفاع از قدس عزیز و مردم مظلوم فلسطین، بار دیگر ثابت کنند تا برافراشتن پرچم مقدس اسلام بر بلندای مسجد الاقصی از پای نخواهند نشست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار