سرلشکرباقری: لحظه‌ای از اندیشیدن به آرمان بزرگ قدس غفلت نخواهیم کرد

تهران (پانا)- رییس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی روز قدس را یادگار ماندگار امام خمینی (ره) و بستر شکل گیری جبهه بیداری و مقاومت اسلامی دانست و تاکید کرد که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران لحظه‌ای از اندیشیدن به آرمان بزرگ قدس شریف غفلت نخواهند کرد.

کد مطلب: ۱۱۸۲۷۱۶
لینک کوتاه کپی شد
سرلشکرباقری: لحظه‌ای از اندیشیدن به آرمان بزرگ قدس غفلت نخواهیم کرد

به گزارش سپاه نیوز ؛ در متن پیام سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح به مناسبت روز جهانی قدس آمده است: خدای کریم و نعیم را شاکریم که ملت عظیم‌الشأن ایران را از نعمات بیکران ضیافت الله رمضان متنعم و به درک لیالی مبارکه قدر بهره مند ساخت و هم اینک آنان را در معرض آزمون بزرگی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و برائت از ظلم مجسم ، " آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب " قرار داده است .

در ادامه این پیام آمده است: "روز قدس " ، یادگار ماندگار و ابتکار راهبردی معمار کبیر انقلاب اسلامی و بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و یکی از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین رخدادها و رویدادها در روند مقاومت و مبارزه مردم مسلمان و مظلوم فلسطین برابر ظلم ، جنایت و اشغالگری به شمار می‌رود که با قدرت بسیج کنندگی و وحدت آفرین خود در جهان اسلام، توانست بسترهای شکل‌گیری نهضت جهانی ضدصهیونیستی و جبهه بیداری و مقاومت اسلامی در عرصه منطقه‌ای و بین‌المللی را پدید آورد.

سرلشکرباقری تاکید کرد: مقاومت ۷۳ ساله فلسطین مظلوم و سرافراز با عبور از مقاطع سخت تاریخی و میدانی در مصاف با اشغالگران ارض مقدس به موقعیت اطمینان بخشی از موفقیت و دستیابی به آرمان بلند و استیفای حقوق حقه مردمان خود رسیده است و دیر نیست روزی که جهانیان شاهد بازگشت میلیون‌ها آواره فلسطینی به سرزمین آبا و اجدادی خود و برگزاری مهم ترین و باشکوه ترین همه‌پرسی تاریخ برای تعیین سرنوشت این کشور باشند.

وی در این پیام یادآور شد: فلسطین ، نمایشگاه رسوایی غرب برابر حقوق بشری است که خود را داعیه دار آن می داند ؛ آری حاکمان فاسد و رسانه‌های وابسته غربی باید به این پرسش پاسخ دهند که " کدام نهاد یا قدرت جهانی مسئول پاسخگویی به فهرست بی شماری از قتل عام ها ، جنگ افروزی ها ، بمباران ها و دیگر جنایات در بلاد اسلامی به ویژه در سرزمین‌های اشغالی است ؟ امروز دنیا یک به یک تعداد قربانیان کرونا در سراسر جهان را رصد ، شمارش و رسانه‌ای می‌کند اما هیچ کس نمی پرسد قاتل و مسئول صدها هزار شهید ، اسیر و مفقود فلسطینی و مردم دیگر کشورهایی که آمریکا ، اروپا و رژیم صهیونیستی در آن جنگ افروزی کرده‌اند کیست ؟ و چرا نسبت به مظلومیت مردم فلسطین و احقاق حقوق آنها بی‌تفاوت هستند و در مقابل در کمال وقاحت و بی شرمی از دژخیمان صهیونیست ، آشکارا حمایت و پشتیبانی می کنند؟

رییس ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد: تردیدی نیست عمق راهبردی گفتمان " مقاومت فلسطین محور" که در جای جای عالم امتداد پیدا کرده است ، همراه با خشم متراکم حق طلبان و آزادیخواهان جهان نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی و حامیان آن به ویژه رژیم تروریست پرور ایالات متحده امریکا ، امروز قدرتمند تر از همیشه حامی فلسطین است و تحت لوای پرچمی که سپهسالار و سردار بزرگ میدان ، "شهید قدس " حاج قاسم سلیمانی و مدافعان حرم و آرمان فلسطین فراتر از منطقه غرب آسیا بر دوش مجاهدان مومن برافراشته اند ، اجازه نخواهد داد رویای دست یابی امریکایی ها ، صهیونیست ها و ارتجاع عرب به اهداف عادی‌سازی روابط کشورهای عربی با اسرائیل تعبیر شود و این فتنه شوم نیز به مانند توطئه های پیچیده و نافرجام پیشین مانند خاورمیانه بزرگ ، سرنوشتی جز شکست نخواهد داشت.

سرلشکر باقری در این پیام آورده است: در تلاقی با "روز جهانی قدس" ، به رژیم صهیونیستی که اخیراً طعم تلخ ضربات مهلک و مرگبار جبهه مقاومت و انتفاضه مقتدرفلسطین را بیش از گذشته چشیده است و زندگی در کابوس و پناهگاه را برگزیده است، هشدار می‌دهیم : " انتفاضه ای که از "سنگ " به " موشک" رسیده و در مرز " بازدارندگی " است ، به مدد پشتیبانی های محور مقاومت و امت اسلامی بیش از هر زمان دیگری آماده برچیدن بساط اشغالگران است ".

وی در پایان این پیام آورده است: با درود به مردم مجاهد و مقاوم فلسطین و شهدای گرانقدر انتفاضه و مقاومت اسلامی به ملت انقلابی، رشید و قهرمان ایران و آحاد امت اسلامی اطمینان می‌دهیم، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در صف مقدم مقابله با دشمنان اسلام و قرآن ، تحت تدابیر و منویات مقام عظمای ولایت و رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه ای ( مدظله العالی ) لحظه‌ای از اندیشیدن به آرمان بزرگ قدس غفلت نخواهند کرد . "

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار