اختتامیه طرح کنترل وزن و چاقی دانش آموزان در منطقه ۱۷

تهران(پانا)- طرح کنترل وزن و چاقی دانش آموزان که از مهرماه ۱۳۹۹ با آغاز هفته ی تربیت بدنی شروع شده بود با ثبت سناد در مرحله دوم در اسفند ماه به پایان رسید .این طرح یکی از بهترین و کاربردی ترین طرح هایی است که بطور مستقیم در سلامت فردی و زندگی اجتماعی دانش آموزان و اولیا آنها نقش دارد.

کد مطلب: ۱۱۸۲۶۲۰
لینک کوتاه کپی شد
اختتامیه طرح کنترل وزن و چاقی دانش آموزان در منطقه ۱۷

طاهره پورمحمود؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۱۷، ضمن قدردانی از کار تیمی کارشناس تربیت بدنی، مدیران مدارس، معاونین پرورشی، معلمان پرتلاش تربیت بدنی، مراقبین سلامت، معاونین اجرایی،آموزگاران پایه و تمامی کادر مدرسه که در انجام این پروژه همکاری لازم را بعمل آوردند.کسب رتبه اول در ثبت اطلاعات دانش آموزان در سامانه سناد در شهر تهران را به همه همکاران تبریک گفت.

وی نقش مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۷ را در هماهنگی ایجاد شده میان معاونت ها و واحدهای اداری ستودنی دانست و همچنین از مصطفی عرب؛ کارشناس مسول تربیت بدنی منطقه، که با برگزاری جلسات مداوم بین مدیران مدارس، معاونین پرورشی و کارگروه تخصصی طرح که نقش مهمی در اجرای طرح را داشتند تشکر کرد.

وی همچنین از نقش موثر مدرسان وبینارهای آموزشی که کار آگاهی بخشی و تبیین اهداف طرح دربین گروههای اجرایی مدارس و اولیای دانش اموزان درانجام این طرح در سطح منطقه را بعهده داشتند مولفه مهمی در کسب این رتبه ارزشمند در سطح شهر تهران دانست.

پورمحمود، در ادامه شاخص ثبت سناد دانش آموزان در مرحله دوم و پایانی در سطح شهر تهران را برای منطقه ۱۷، ۹۷درصد عنوان کرد؛ که نشان از همکاری و تلاش تیمی همه عزیزان در سطح منطقه و مدارس بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار