Fourbreath مدعی قهرمانی در لیگ فوتبالیست جونیور

تهران(پانا ) - تیم رباتیک Four Breath با برد ۶ بر یک تیم Fast And Smart ؛ یکی از مدعیان نائب قهرمانی را در لیگ فوتبالیست جونیور مسابقات بین المللی ایران اپن شکست داد. تیم رباتیک Four Breath جزو مدعیان قهرمانی رقابت رباتیک ایران اپن و کسب سهمیه جام جهانی رباتیک است.

کد مطلب: ۱۱۸۲۵۵۲
لینک کوتاه کپی شد
Fourbreath مدعی قهرمانی در لیگ فوتبالیست جونیور

مسابقات جهانی ایران اپن با هدف ارزیابی پروژه‌ها و فعالیت‌های روبوتیک، برگزار می شود.
فدراسیون جهانی روبوکاپ هدف خود را از برگزاری این مسابقات اینگونه بیان کرده است که: همانطور که فضانوردان، هدف اولیه خود را رساندن انسان به سطح کره ماه و سپس سالم بازگرداندن او به زمین عنوان کرده بودند، در حالی که هدف اصلی آنها این نبود، بلکه هدف، پیشرفت کلی در زمینه فضانوردی جهان بود؛ بزرگترین هدف روبوکاپ نیز پیشبرد سطح فنی جامعه جهانی است و به عنوان هدفی اولیه: در میانه قرن بیست و یکم (در سال 2050 میلادی) یک تیم متشکل از ربات های فوتبالیست شبیه به انسان، در مسابقه‌ای واقعی و با رعایت قوانین فیفا تیم قهرمان جام جهانی را شکست خواهد داد.

به‌موازات این هدف هر ساله مسابقه‌ای با حضور شرکت‌کنندگانی از کشورهای مختلف برگزار می‌ شود. این مسابقات در پاسخ به تقاضای ذی نفعان این حرفه جهت ایجاد مکانیزمی اثربخش برای ارزیابی پروژه‌ها و فعالیت‌هایی که جهت پیشبرد توسعه پایدار استفاده می‌کنند، ایجاد شده است. با توجه به این برنامه برای سال 2021، فراخوان مشارکت در دهمین دوره از این مسابقه برای کشورهای عضو ارسال‌شده است.
۱۳ تیم برای مسابقات لیگ فوتبالیست مسابقات ایران اپن 2021 تایید صلاحیت شدند که عبارتند از: ,Allameh tabatabaei P.R.T ,Barcode ,Will of the wisps,#PC ,Four Breath, Democritus ,NOVA,Monster NJRT ,Golden Brains ,Fast And Smart ,Phase Moon.

به گزارش محمد مهدی عهدی؛ عامل اجرای تیم Fourbreath؛ در این مسابقات، تیم Four Breath در مصاف با تیمFast And Smart قرار گرفت و تیم Four Breath مربی؛ محمد فرجی، نیما حسن خلق، سعید قهرمان نژاد، عامل اجرایی تیم ؛ محمد مهدی عهدی، اعضای تیم؛ علیرضا داودی، آرمیتا رزاقیان، مینو آقایی نژاد، نرگس احمدی، با نتیجه ۶ بر۱ تیم Fast And Smart را مغلوب کرد.

*خبرنگار دانش آموز پانا؛ آرمیتا رزاقیان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار