قبور مطهر شهدای کرمان و مزار پدر شهید باهنر به مناسبت هفته معلم عطر افشانی شد

کرمان(پانا) - مراسم عطر افشانی قبور مطهر شهدای کرمان و مزار پدر شهید باهنر به مناسبت هفته معلم با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان و جمعی از فرهنگیان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۸۲۱۳۸
لینک کوتاه کپی شد
قبور مطهر شهدای کرمان و مزار پدر شهید باهنر به مناسبت هفته معلم عطر افشانی شد

به‌ گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان به مناسبت هفته معلم، صبح امروز مدیران کل آموزش و پرورش و بنیاد شهید استان کرمان به همراه جمعی از فرهنگیان با حضور در گلزار شهدای کرمان ضمن عطر افشانی قبور مطهر شهدا از جمله معلم اخلاق شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، حاج شیخ علی ایرانمنش مدیرکل شهید آموزش و پرورش استان کرمان, شهدای معلم و مزار پدر شهید باهنر با نثار گل یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند و با آرمان شهدا تجدید میثاق کردند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در این مراسم ضمن تجلیل از مقام والای شهیدان و اینکه امروز پیشرفت، آبادانی و امنیت را مرهون فداکاری شهیدانی هستیم که از همه هستی خود در دنیا گذشتند، گفت: ما نسبت به شهدا مدیون هستیم و نباید اجازه دهیم هیچ‌گاه یاد و خاطره این عزیزان فراموش شود.
احمد اسکندری نسب بر لزوم تکریم و ادامه راه شهیدان تاکید کرد و افزود: به حق شهید مطهری مدافع مرزهای عقیدتی است و تفکرات این شهید بزرگوار و سایر شهدا باید در زندگی ما الگو قرار گیرد.
وی با اشاره به نقش معلمان در دوران جنگ تحمیلی تصریح کرد: امروزه با توجه به هجمه دشمن در جنگ نرم و نشانه رفتن عقاید و فرهنگ مسلمانان به ویژه جوانان و آینده سازان کشور، معلمان نقش بسیار مهمی در ایجاد بصیرت و روشنگری برعهده دارند.
اسکندری نسب با تاکید بر اینکه باید همه در زمینه خودسازی نیز ارتقا یابیم، گفت: آمادگی تربیتی و پایه‎ای یکی از ارکان فعال بودن در نظام است، اگر مبانی اعتقادی و مذهبی ضعیف باشد پایه و اساس سست و بی‎بنیان می‎شود لذا نقش معلمان در تمامی سطوح بسیار مهم است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار