اهدای۵ هزار تبلت و گوشی هوشمند به دانش آموزان کم برخوردار در استان اردبیل

اردبیل(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل از اهدای۵ هزار تبلت و گوشی هوشمند به دانش آموزان کم برخوردار در این استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۸۲۱۲۴
لینک کوتاه کپی شد
اهدای۵ هزار تبلت و گوشی هوشمند به دانش آموزان کم برخوردار در استان اردبیل

احمد ناصری، مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل در گفتگوی زنده رادیویی و تلویزیونی دربرنامه رادیو ساعتی صدا و سیمای مرکز استان با تبریک فرار سیدن هفته گرامیداشت مقام معلم، اظهار کرد: برنامه های مختلفی در این هفته و البته در زیست بوم جدید و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در استان برگزار خواهد شد، که از جمله آنان می توان به دیدار با رییس جمهور، مقام عالی وزارت آموزش وپرورش، رییس مجلس شورای اسلامی با معلمان سرآمد استان ها از طریق ویدیو کنفرانس اشاره کرد.

او همچنین دیدار با خانواده های شهدای فرهنگی، ایثارگر و آزاده، عطرافشانی مزار شهدا، نشست خبری با اصحاب رسانه، تجلیل از معلمان خیر توسط مجمع خیرین مدرسه ساز، افتتاح مدرسه تلویزیونی برای نوآموزان پیش دبستانی و... را از دیگر برنامه های تدارک دیده شده در این هفته عنوان کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همچنین با اشاره به طرح هدایت و هر دانش آموز یک تبلت، از اهدای 5 هزار تبلت و گوشی هوشمند در بین دانش آموزان کم برخوردار خبر داد و تصریح کرد: این تجهیزات با همکاری خیران استان، اداره های کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی، مرکز آمار ایران، آموزش و پرورش استثنایی کشور و موسسه آموزش مردم تهیه شده است.

ناصری با بیان اینکه در تلاشیم تا پوشش حداکثری دانش آموزان در شاد را شاهد باشیم، خاطر نشان کرد: 29 هزار نفر دانش آموز در استان در شبکه شاد حضور ندارند که بخش قابل توجهی از این تعداد در روستاهای کم جمعیت حضور دارند که برای این دانش آموزان آموزش بصورت حضوری انجام می شد و تنها 4 هزار نفر از تعداد یاد شده در روستاهایی حضور دارند که متاسفانه دیتای همراه در آن ها وجود ندارد که با همکاری اداره ارتباطات و فناوری سعی در حل این مشکل داریم.

او افزود: برای دانش آموزانی که در روستاهای فاقد دیتای همراه زندگی می‌کنند، برنامه های آموزشی از طریق صدا و سیما و بسته های آموزشی درس نامه تدارک دیده شده تا از چرخه آموزش خارج نشوند و در عین حال معلمان دلسوز با حضور در محل زندگی این دانش آموزان، وضعیت تحصیلی آنان را رصد می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار