ایجاد بسترهای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات رویکرد همه مسئولان است

کرج(پانا)- جلسه هیات عالی نظارت بر انتخابات شورای شهر و روستا با حضور نماینده عالی دولت در استان به منظور هم افزایی و تعامل در جهت مشارکت عمومی در انتخابات تشکیل شد.

کد مطلب: ۱۱۸۲۰۸۳
لینک کوتاه کپی شد
ایجاد بسترهای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات رویکرد همه مسئولان است

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، شهبازی استاندار البرز در جلسه هیات عالی نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا که با حضور حدادی رئیس هیات عالی نظارت در انتخابات و عباسی سخنگوی هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان برگزار شد، بر هم افزایی و تعامل در جهت افزایش مشارکت عمومی در صحنه انتخابات تاکید کرد، افزود: انتخابات تجلی و پیش شرط مردم سالاری دینی در نظام جمهوری اسلامی ایران و مظهر اراده ملت برای مشارکت در سرنوشت سیاسی خود است.
استاندار البرز با بیان اینکه تمام امکانات استان جهت انتخاباتی با مشارکت حداکثری مردم و بیطرفی دست اندرکاران انتخابات وحفظ و حراست از آرای مردم بسیج شده اند، اشاره کرد و گفت: امیدوارم این انتخابات یکی از پر شور ترین انتخابات با مشارکت حداکثری باشد.
وی با بیان اینکه جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات رویکرد همه مسئولان است، تصریح کرد: تعامل و هم افزایی در جهت تقویت و افزایش مشارکت با همراهی و گسترش تعاملات هیات های نظارت و اجرایی با همکاری متقابل ضرورت دارد.
شهبازی تصریح کرد: حضور و نقش آفرینی مردم در رقم خوردن آینده کشور پیوسته مورد تاکید امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری بوده است.
وی اضافه کرد: با ابلاغ سیاست های کلی انتخابات توسط مقام معظم رهبری وبا تعیین قواعد و ضوابط رقابت سیاسی سالم به منظور افزایش مشارکت و حضور آگاهانه با هم افزایی تاکید شده است و در این راستا تمام تلاش مجموعه استان در جهت حفظ و حراست با وحدت و همدلی همراه بوده است.
وی افزود: حضور حداکثری مردم در انتخابات که مدنظر مقام معظم رهبری هم هست، در این دوره از انتخابات یک رکن است.
در این جلسه حدادی رئیس هیات عالی نظارت و عباسی سخنگوی هیات نظارت نیز بر وفاق و همدلی تاکید داشته و در جهت همکاری متقابل و استفاده از همه ظرفیتهای قانونی در جهت بالابردن میزان مشارکت وگسترش اعتماد عمومی به عوامل وکارگزاران انتخابات ورقابت سالم داوطلبان واجرای فرامین وتاکیدات مقام معظم رهبری در حوزه انتخابات و رعایت بیطرفی مدیران دستگاه های اجرایی مطالبی ابراز داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار