از دو اثر ماندگار در دبستان پسرانه سما شعبه ۱ بندرعباس رونمایی شد

هرمزگان(پانا)- با حضور مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس از کتاب مرد میدان و اپلیکیشن سالشمار حکومتهای ایران در دبستان پسرانه سما شعبه ۱ رونمایی شد.

کد مطلب: ۱۱۸۱۷۹۹
لینک کوتاه کپی شد
از دو اثر ماندگار در دبستان پسرانه سما شعبه ۱ بندرعباس رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری پانا هرمزگان، در حاشیه مراسم بزرگداشت شهادت استاد مطهری و گرامیداشت روز معلم و با حضور دکتر باوقار معاون آموزش های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس، معاونین دانشکده سما و همچنین جمعی از معلمان دبستان پسرانه سما از کتاب مرد میدان و اپلیکیشن سالشمار رونمایی شد.

کتاب مرد میدان از مجموعه دلنوشته های دانش آموزان و پرسنل دبستان پسرانه سما شعبه ۱ بندرعباس در وصف سردار دلها، شهید حاج قاسم سلیمانی توسط بابک دهقانی گرداوری شده است.

در ادامه این مراسم از اپلیکیشن سالشمار حکومت های ایران با ذکر برجسته ترین هنر هر دوره که توسط آقای بابک دهقانی معاون پرورشی دبستان پسرانه سما بندرعباس طراحی شده بود نیز رو نمایی گردید.

گفتنی است، این اپلیکیشن جذاب دارای قابلیتهایی نظیر؛ اطلاعات تاریخی ایران، انواع محتویات صوتی و تصویری در خصوص تاریخ ایران برای دانش آموزان و والدین و همچنین دسترسی به سایت مدرسه می توان اشاره نمود که بصورت رایگان در اختیار دانش آموزان و والدین قرار می گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار