در پیام مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان به مناسبت روز معلم عنوان شد:

ازخودگذشتگی معلمان در دوران کرونا، جلوه های ناب از دسترسی همه دانش آموزان به آموزش است

زاهدان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری، روز معلم را تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۱۸۱۷۱۳
لینک کوتاه کپی شد
ازخودگذشتگی معلمان در دوران کرونا، جلوه های ناب از دسترسی همه دانش آموزان به آموزش است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، در این پیام آمده است: دوازدهم اردیبهشت ماه روز معلم، تداعی گر بهترین جلوه از انوار خداوندی یعنی مقام معلمی است.

این روز مبارک، روز ارج نهادن به مقام و جایگاه رفیع معلم و استاد شهید مرتضی مطهری و همچنین گرامیداشت سنت حسنه تعلیم و تعلم و روز تجلیل از جلوه های عشق، ایثار و فداکاری معلمین در عرصه تعلیم و تربیت است؛ ایثاری که در این روزهای بحرانی بیش از پیش خود را نشان داد.

از خود گذشتگی معلمان در دوران همه گیری ویروس کرونا که تاکنون بر دو سال تحصیلی متوالی سایه افکنده، جلوه هایی ناب از کارزاری شبانه‌روزی برای دسترسی همه دانش آموزان به آموزش و پرورش را به تصویر کشید.

فداکاری و تلاش دو چندان معلمان در اقصی نقاط استان سیستان و بلوچستان در دوران آموزش مجازی با وجود بسیاری از کمبودها و محرومیت‌ ها در این ایام حماسه ساز شد.

خالق اصلی این حماسه بزرگِ آموزشی و پرورشی، یکایک آموزگاران، دبیران، هنرآموزان، مربیان، مشاوران، معاونان و مدیرانی هستند که مجاهدانه برای برقراری عدالت آموزشی گام برداشتند.

بی تردید پیشرفت و ترقی کشور مرهون زحمات همین انسانهای وارسته و با اخلاصی است که با قلبی سرشار از عشق به خدا و مردم در عرصه مهر و مهرورزی تلاش می کنند.

اینجانب در آستانه فرا رسیدن دوازدهم اردیبهشت، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مرتضی مطهری، روز و هفته معلم را به تمامی معلمان عزیز تبریک عرض نموده و امیدوارم همه فرزانگان و تلاشگران عرصه آموزش و پرورش در مسیر تربیت انسانهایی توانمند و متعهد برای نظام اسلامی موفق و موید باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار