انتصاب مسئول همایش اندیشه‌ورزی و ترسیم چشم‌انداز و دورنمای تعلیم‌وتربیت کودک

تهران (پانا) - با ابلاغ وزیر آموزش‌وپرورش مسئول برگزاری همایش علمی تخصصی اندیشه‌ورزی و ترسیم چشم‌انداز و دورنمای تعلیم‌وتربیت کودک در نظام اسلامی منصوب شد.

کد مطلب: ۱۱۸۱۶۰۷
لینک کوتاه کپی شد
انتصاب مسئول همایش اندیشه‌ورزی و ترسیم چشم‌انداز و دورنمای تعلیم‌وتربیت کودک

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه آموزش و پرورش، در پی تصویب اساسنامه تشکیل سازمان ملی تعلیم‌وتربیت کودک، طی حکمی از سوی محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش‌وپرورش، فرهاد کریمی رئیس پژوهشگاه مطالعات آموزش‌وپرورش به‌عنوان "مسئول برگزاری همایش علمی تخصصی با هدف تبیین، اندیشه‌ورزی و ترسیم چشم‌انداز و دورنمای تعلیم‌وتربیت کودک در نظام اسلامی در حوزه‌های مبانی و فلسفه، روش‌های مدیریتی مشارکت کنشگران و ذی‌نفعان مشارکت مردمی، محتوای جذاب، کارآمد و اثربخش و ... " منصوب شد.

در این ابلاغ آمده است:

«جناب آقای دکتر فرهاد کریمی

رئیس محترم پژوهشگاه مطالعات آموزش‌وپرورش با سلام و احترام

با عنایت به تصویب اساسنامه سازمان ملی تعلیم‌وتربیت کودک و لزوم نگاه عمیق به موضوع تعلیم‌وتربیت دوران کودکی بر اساس منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و باتوجه‌به توانمندی و تجارب ارزشمند جنابعالی، به‌موجب این ابلاغ علاوه بر وظایف محول مسئولیت برگزاری همایشی با هدف تبیین، اندیشه‌ورزی و ترسیم چشم‌انداز و دورنمای تعلیم‌وتربیت کودک در نظام اسلامی در حوزه‌های مبانی و فلسفه، روش‌های مدیریتی مشارکت کنشگران و ذی‌نفعان مشارکت مردمی، محتوای جذاب، کارآمد و اثربخش و ... به جنابعالی محول می‌شود.

امید است با استعانت از خداوند متعال ضمن جلب مشارکت معاونت ابتدایی و صاحب‌نظران و هماهنگی با ستاد ملی راه‌اندازی و استقرار سازمان تعلیم‌وتربیت کودک، در پیشبرد وظایف محوله موفق و موید باشید.»

شایان‌ذکر است مصوبه اساسنامه سازمان ملی تعلیم‌وتربیت کودک که در جلسه 836 شورای‌عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسیده است توسط دکتر حسن روحانی رئیس شورای‌عالی انقلاب فرهنگی و در اواخر سال 1399 ابلاغ شد که بر اساس آن، سازمان مذکور برای تربیت دوره کودکی (0-6 سال) با تمرکز روی خانواده برای آماده‌­سازی کودکان در ورود به‌نظام آموزش‌وپرورش رسمی و عمومی کشور برنامه‌ریزی و اقدام خواهد داشت که این دوره جز دوران تعلیم‌وتربیت رسمی آموزش‌وپرورش نیست.

این اساسنامه در 21 ماده به وزارت آموزش‌وپرورش، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نهاد ریاست‌جمهوری و دبیرخانه شورای‌عالی انقلاب فرهنگی ابلاغ شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار