مدیرآموزش و پرورش منطقه۵

معلمان به مانند روح در کالبد آموزش کشور هستند

تهران ( پانا ) - مدیرآموزش و پرورش منطقه۵ در آستانه هفته گرامیداشت مقام معلم، به صورت محوری و به تفکیک مقاطع و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی، با مدیران مدارس منطقه ۵ دیدار کرد و ضمن قدردانی از زحمات همکاران، معلمان را مدافعان تعلیم و تربیت نامید.

کد مطلب: ۱۱۸۱۴۳۲
لینک کوتاه کپی شد
معلمان به مانند روح در کالبد آموزش کشور هستند

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش و پرورش منطقه ۵، یدالله شهبازبیگی طی این دیدار که در سالن کنفرانس فرهنگ برگزار شد، در سخنانی با تجلیل از مقام شامخ معلم، اظهار کرد: معلمان به مانند روح در کالبد آموزش کشور هستند، و همواره برای آموزش در همه شرایط حضور داشته اند و حتی جان‌شان را نیز فدا کرده‌اند.

این اعتقاد راسخ در گفتمان نظام تعلیم و تربیت ایران اسلامی که «آموزش و پرورش تعطیلی بردار نیست و جریان آموزشی بایستی در همه حال تداوم داشته باشد»، با حس مسئولیت‌شناسی و مسئولیت‌پذیری و موقعیت‌شناسی همکاران عزیزمان رنگ عینیت به خود گرفته است.

وی افزود: جای بسی خرسندی است باتوجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی واحدهای آموزشی، شما همکاران عزیز با یک حرکت خلاقانه، همه توان خود را فارغ از زمان و مکان محدود و معین، در جهت ارائه آموزش‌های مجازی و غیرحضوری برای دانش‌‌آموزان به کار گرفته‌اید تا در این شرایط سخت، در راستای توسعه روش‌های نوین آموزشی با وجود نبود امکانات لازم، حداکثر نقش‌آفرینی را داشته باشید.

وی در ادامه از زحمات همکاران تشکر کرد و گفت: به عنوان عضوی از خانواده بزرگ آموزش و پرورش، در این شرایط دشوار از همراهی، هم‌افزایی و تلاش‌های صادقانه همه شما عزیزان در قامت مدافعان تعلیم و تربیت منطقه ۵ صمیمانه تقدیر و تشکر می کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار