آپارتمان‌های نقلی پایتخت چند؟ میلیون یا میلیارد؟

تهران (پانا) - خرید آپارتمان‌های کوچک متراژ چند سال ساخت در مناطق مختلف شهر با حداقل هزینه‌ای معادل ۱۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و حداکثر ۴۱ میلیون تومان به ازای هر متر مربع امکان‌پذیر است.

کد مطلب: ۱۱۸۱۳۹۳
لینک کوتاه کپی شد
آپارتمان‌های نقلی پایتخت چند؟ میلیون یا میلیارد؟

به گزارش خبرآنلاین، در سایه تعطیلات اجباری کرونایی و بسته بودن بنگاه‌های معاملات املاک، مالکان و دلالان به صورت آنلاین اقدام به قیمت ‌گذاری در این بازار می‌کنند که بعضا قیمت‌ها ملاک دقیقی نداشته و تنها خواسته مالکان بدون توجه به کشش بازار در نظر گرفته می‌شود.

در چنین شرایطی در محدوده خیابان کارون برای یک واحد ۵۰ متری، ۱۸ ساله قیمت متری ۱۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و قیمت کل ۷۹۰ میلیون تومان تعیین شده است.

همچنین در بریانک یک آپارتمان ۴۶ متری ۱۳ ساله به قیمت متری ۱۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و با قیمت کل ۷۵۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

بررسی فایل‌ها در دنیای مجازی نشان می‌دهد در فردوس غرب یک واحد ۵۰ متری با عمر ۷ ساله با قیمت متری ۴۱ میلیون تومان و قیمت نهایی ۲ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان، در شهران یک آپارتمان ۴۸ متری ۱۳ ساله به قیمت متری ۳۹.۵ میلیون تومان و قیمت کل یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان و در پونک یک واحد ۵۰ متری ۱۴ ساله با قیمت متری ۳۹ میلیون تومان و قیمت کل یک میلیارد ۹۵۰ میلیون تومان برای فروش آگهی شده‌اند که با توجه به متراژ پایین این املاک، قیمت‌ها بالا محسوب می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار