معلم،نقش محوری در نظام آموزشی جدید ایفا می کند

اردبیل(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل اعلام کرد در سند ملی تحول بنیادین آموزش و پرورش از معلمان به عنوان نقش محوری در نظام آموزشی جدید یاد شده است.

کد مطلب: ۱۱۸۱۱۹۸
لینک کوتاه کپی شد
معلم،نقش محوری در نظام آموزشی جدید ایفا می کند

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش اردبیل، احمد ناصری، مدیرکل آموزش و پرورش استان در در جلسه ستاد بزرگداشت هفته مقام معلم با اشاره به جایگاه رفیع استاد شهید مرتضی مطهری (ره) وروز معلم تصریح کرد: منزلت معلم فقط تکریم و احترام به معلم نیست، منزلت معلم در واقع توجه به تأثیرگذاری معلم در روند تاریخی و فرهنگی یک ملت است.

او افزود: شغل معلمی، شغلی خطیر و مهم بوده و معلمان در جامعه مسوولیت سنگینی برعهده دارند و تجلیل از مقام معلم به منزله تجلیل از علم و دانش در جامعه است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در بخش دیگری از سخنانش به برنامه های تدارک دیده شده در این ایام اشاره کرد و گفت: برنامه های مورد نظر با توجه به شرایط کنونی استان از لحاظ شیوع بیماری کرونا، بصورت ویژه و در زیست بوم جدید برگزار خواهد شد.

ناصری اظهار کرد: بمناسبت بزرگداشت هفته معلم، جلسه ای با ریاست جمهوری، وزیر آموزش و پرورش و تعدادی از معلمان منتخب استانی در محل استانداری اردبیل بصورت ویدئو کنفرانس برگزار خواهد شد.

او با تاکید به رعایت شیوه نامه های بهداشتی در اجرای برنامه های این هفته تصریح کرد: برنامه سپاس معلم طبق سنوات گذشته و با محدودیت های بهداشتی موجود برگزار شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همچنین با تاکید بر استفاده از ظرفیت شبکه دانش آموزی شاد و تشکل های دانش آموزی در اجرای برنامه ها، بیان کرد: مدارس می توانند از معلمان و دبیران بطرق مقتضی قدردانی کنند.

حسین برزگر، معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان نیز خاطرنشان کرد: برگزاری جلسات کشوری با مقام عالی وزارت آموزش و پرورش بصورت ویدئو کنفرانس، دیدار با خانواده های معظم شهدای فرهنگی و ایثارگر، حضور مدیرکل آموزش و پرورش در صدا و سیما و ... از جمله برنامه هایی است که در این هفته برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار