فیلم سینمایی «مردِ کار» برای اولین بار از شبکه چهار سیما

تهران (پانا) - فیلم هایی سینمایی « سوء تفاهم» و « مردِ کار »، سینمایی های آخر هفته شبکه چهار هستند که به ترتیب پنجشنبه 9 اردیبهشت و جمعه 10 اردیبهشت ساعت 20:30پخش خواهند شد.

کد مطلب: ۱۱۸۱۱۷۴
لینک کوتاه کپی شد
فیلم سینمایی «مردِ کار» برای اولین بار از شبکه چهار سیما

سوء تفاهم، فیلمی به کارگردانی و نویسندگی احمدرضا معتمدی و تهیه‌کنندگی جلیل شعبانی محصول سال ۱۳۹۶ سازمان هنری رسانه‌ای اوج می‌باشد. این فیلم در ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ در سینماهای ایران اکران شده‌است.
قصه فیلم سوء تفاهم ماجرای یک گروگان‌گیری است که همه چیز در متن واقعیت پیش می‌رود اما با گذشت زمان این شبهه پیش می‌آید که این حادثه بیشتر شبیه یک «سوء تفاهم» یا توهم است؛ و اما در متن توهم هنوز عناصری از واقعیت به چشم می‌آید. همزمان با گسترش این ابهام، ماجرای گروگان‌گیری نیز به پیش می‌رود و…
بازیگران: اکبر عبدی- مریلا زارعی- پژمان جمشیدی- کامبیز دیرباز ، هانیه توسلی
سوء تفاهم که پیش از این برای اولین بار در نوروز پخش شده بود، پنجشنبه 9 اردیبهشت 1400 ساعت 20:30 باز پخش خواهد شد.

مرد کار (به انگلیسی: Working Man) یک فیلم درام آمریکایی محصول سال 2019 است که توسط رابرت جوری در اولین بازی خود نویسندگی و کارگردانی شده و توسط هیئت داوران ، کلارک پیترسون ، مایا امل و لاول هولدر تهیه شده است.
پیتر گرتی ، بیلی براون و تالیا شایر ، نقش های اصلی این سینمایی هستند.

فیلم Man working در سال 2018 در شیکاگو و اطراف آن فیلمبرداری شد. این فیلم اولین بار در جشنواره بین المللی فیلم سانتا باربارا 2019 به نمایش درآمد.

خلاصه داستان : داستان فیلم درباره مردی کاری می باشد که در یک کارخانه کوچک در شهری زندگی می کند که بعد از تعطیلی کارخانه آن مرد همچنان بدنبال کار کردن در آن کارخانه است که …

مرد کار برای اولین بار روز جمعه 10 اردیبهشت 1400 ساعت 20:30 پخش خواهد شد.
فیلمخانه شبکه چهار به همت تامین برنامه این شبکه پنجشنبه و جمعه هر هفته ، ساعت 20:30، سینمایی های روز جهان را تقدیم علاقمندان هنر هفتم می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار